luni, 28 iulie 2008

Hai sa-ti zic..

...ce-as face eu cu tine daca am fi sunetele din melodia asta :





AS:

- sta cu tine pe o patura in fata unui imens zid plin de grafitti optimist si am manca o salata de banane cu nuci,miere si capsuni.
- bea o sticla de whisky bun la jumate cu tine,la tine acasa,in timp ce ai tai sunt plecati la botez in Arad sau Dorohoi,discutand despre tot felul de chestii cu patos ; as vorbi cu precipitatii pentru ca as face tot posibilul sa te fac sa ma intelegi ; toate astea se intampla in timp ce noi doi stam goi pusca pe covor,fara sa fi avut vreodata vreun sexual connection ; spre dimineata nu mai poate nici unul din noi si trecem la actiune.
- face o plimbare de-o zi pe bicicleta prin Brasov
- savura o torentiala in Piata Victoriei langa Antipa cu tine in brate
- sta cu prietenii tai la caterinca in bucataria ta si le-ar placea de mine
- m-as plimba cu ma-ta si cu tac-tu intr-o duminica pe Aviatorilor,i-as zambi lu ma-ta si i-as povesti cat de cool sunt eu,iar cu tac-tu as purta discutii pe teme istorice si l-as face
- merge cu tine la piscina si te-as invata sa inoti,dar sa nu-ti treaca prin cap ca n-o sa inghiti apa cu tonele doar pentru ca esti cu mine
- merge cu tine la un concert de Chopin la Ateneu,dupa care Burger King,dupa care cafea in Green,dupa care sex
- sta cu tine noaptea pe o terasa de bloc,multe sticle mici si reci de Heineken,discutii despre extraterestri,univers,dragoste si multe multe tripane.
- petrece o zi cu tine intr-o tabara din nordul Moldovei jucandu-ne cu copii orfani
- turna o galeata de apa pe tine intr-o dupa amiaza de vara in timp ce gatesti omleta
- fi chill pur si simplu

6 comentarii:

Stef spunea...

why do i have the feeling that it`s not just one person?
what if it`s just one person?

Nu Stiu Nimic spunea...

it's never about A person,or THE person.It's about PERSON.

Stef spunea...

you allways have an answer for everything... though you never give an answer to a question. it`s just a random answer, for a random question. nothing clear, nothing vague.



why did we ... ?

Nu Stiu Nimic spunea...

because i felt like

Anonim spunea...

As :
-picta un alt zid impreuna cu tine... mazgaleli de artisti in metastaza neuronala , multe tuburi de tempera ieftina de la libraria din colt , palme si degete pe post de pensule , rasul meu isteric , mult suc de portocale si salata ta de banane cu nuci , miere si capsuni.
-avea grija sa te chem la mine cand ai mei nu au niciun botez in Arad sau Dorohoi.sa stam goi pe pat , cu picioarele pe perete , sa bem mult , sa discutam in contraditoriu despre fenomenele paranormale, sa facem sex salbatic la ora 4 dimineata cand ai mei dorm si sa ii trezim ...
-face o plimbare prin padure intr-o zi de primavara la bratul tau
-dansa cu tine in ploaie in fatza la mec la romana
-corupe cativa din prietenii tai sa iti facem o gluma de kkt pt care sa t superi , sa nu imi mai vb 2 saptamani , sa ma suni la 3 dimineata si sa imi spui ca mi-o coci si ca ma astepti la universitate la 8 fara 17 min pt ceaiul din green
-pune pile la cheia sol sa ma lase sa stau langa tine in orice compozitie .i-as arata ca noi sunam cel mai bine impreuna asa chill cum suntem...

Anonim spunea...

scuze greselile...am scris rpd