duminică, 27 iulie 2008

Balada biciclistului invins


Mai tare decat Harry Potter sunt
Atunci cand urc pe BICLA ca Fat-Frumos pe cal...
Mai tare decat Alladin pe un covor persan
Mereu atent sa prind momentul ca surferul pe val
Urc in amonte visand vraja caderii in aval
"Sunt rau" imi spun,si jugulara pulseaza in hi-fi
Picioarele zvacnesc turbate ca-ntr-un meci de Muay Thai
Mai tare ca Gheorghe Zamfir interpretand la nai
Gonesc cu capul inainte urland cat pot : "BANZAI!"
Lucru mecanic pur mi-s rotile intre infern si rai
Bratele mi se deschid precum un evantai
Copacii de pe Kiselleff imi par niste bonsai
"Sunt rau" imi spun ,m-as invita la o cana de ceai
De pe trotuar trei asiatice ma-ntampina cu-n "Hi!"
Le zic "Eeee-haaa!I'm so damn good!But just don't ask me why"
Ele-mi raspund : "Why don't you stop and see how things get by"
"I'm not a guns&roses fan,but baby,please don't cry
I am a natural born rider,i'll ride until i die
I'll throw a party,you're invited,when i will reach the sky!"
Vapori de whisky melancolic amalgamat cu roua
Ma fac sa fiu si mai nebun,sa bag viteza a doua
Amurgul bagabont m-ameninta ca n-am sa prind lumina
Supradozandu-mi cu nesat in vene-adrenalina
Einstein din cosmos imi arunca un zambet de savant
Vazand cat sunt de relativ si-al naibii de gigant
Cum las bucati de gheata aspra si praf in urma mea
Multiplicand cu ea insasi acceleratia
In tainicul crepuscul deodata se iveste
O umbra diabolica ce scoate coarne boureste
Imperiul meu decade frant in numai o secunda
Asfaltu-ncins sub roata mea de scaparari abunda
"DE CE?" ma uit spre cer si zbier,"ERAM STAPANUL LUMII!!!!
Intram cu glorie in parc!Ma aclamau strabunii!
De ce m-ai pus sa ma opresc cand n-aveam nici o treaba?
Legenda mea a fost ucisa pentru o simpla...baba...."


Niciun comentariu: