sâmbătă, 12 iulie 2008

Cele mai weird clipuri din copilarie

Cu siguranta fiecare dintre noi ,atunci cand era mic, a vazut tot felul de chestii pe TV fara sa intentioneze si care l-au facut sa fuga in brate la mama si la tata.De la Twin Peaks,Tales from the Crypt, celebrele documentare despre extraterestri de pe TVR,si nu in ultimul rand,tot felul de clipuri ale unor trupe pe care le va fi ascultat mai tarziu.Unele dintre ele au intrat atat de adanc in subconstient incat nu pot fi uitate vreodata.Fiecare detaliu,fiecare cadru imi revine acum in memorie ,insa mi-e greu sa retraiesc starea aia de frica si confuzie in fata bizarului.Dar,cel putin,imi amintesc cu zambetul pe buze de baietelul ala care statea cu telecomanda in mana,in timp ce mama si tata gateau de zor delicatese in bucatarie,uitandu-se cu ochii bulbucati la tot felul de chestii pe care nu le intelegea.

Mi-am adus aminte de "Black Hole Sun" de la Soundgarden,absolut intamplator.Doamne,ce ma mai facea sa ma cachitzu pe mine clipul asta :))) De la tipa care isi mangaie cainele in cada in timp ce iubitul ei se piaptana cu cutitul,pana la fetita care se mozoleste pe fata cu inghetata si isi arde la protzap papusa barbie,fetzele alungite si ochii iesiti din orbite ale tuturor personajelor,clipul e absolut demential!


Niciun comentariu: