sâmbătă, 26 iulie 2008

Discutie "de dupa" intre un "el si o "ea"


EA : "Ce linistit esti...La ce te gandesti?"
EL : "Nu cred ca gandesc in momentul asta.Pur si simplu ma simt foarte chill.E misto canalul asta.Da mai tare,te rog"
EA : "Nu de alta,dar e aproape dimineata si e ora in care,in mod normal, intri in transa ta specifica,incepi si aberezi asa cum iti place tie si cum nu prea place altora.Si cu toate astea,esti foarte linistit"
EL : "Asta pentru ca tu nu intelegi taina chilluirii"
EA : "O,Doamne,ai si inceput!Trebuia sa tac din gura!Hihiihihi...
EL : "Vorbesc foarte serios!Trebuie sa te initiez in taina chilluirii pentru a te putea bucura de ceea ce ma bucur eu acum.E momentul ,Daniel-San, :)!"
EA : "Bai,Mr.Miagy,tu esti foarte haios,asa...Dar cred ca exagerezi,adica vorbesti intr-un anumit fel despre anumite lucruri pe care oamenii,in mod normal,le percep ca atare.Si asa mi se pare si mie ca ar trebui sa fie privite lucrurile : simplu."
EL : "Pai asta e modul meu normal de a percepe lucrurile ca atare.Asta inteleg eu prin simplu.Asa simt eu simplitatea lucrurilor.Intai le demontez pana la ultima bucatica,precum niste piese de lego,si apoi le reconstruiesc dupa cum cred eu.Daca n-as face asa,mi s-ar parea totul foarte complicat"
EA : "Nu prea reusesc sa inteleg ce spui.Uite,spre exemplu,faza cu chillul,ce e asa profund in a te relaxa pur si simplu?"
EL : "Nu e nimic profund in a te relaxa pur si simplu.Te relaxezi atunci cand bei o bere si ragai in timp ce te uiti la Seinfeld,sau cand stai pe o banca si fumezi o tigara dupa ce iesi de la serviciu.Dar tocmai asta e ideea,multa lume confunda relaxarea cu conceptul de chill."
EA : "Ia uimeste-ma,mirobolantule!Care e diferenta?"
EL : "Este destul de simplu.In cazul nostru,as fi putut spune ca ma relaxez,daca dupa ce ne-am fi tras-o eu as fi mancat vreo 4 sandwichuri si m-as fi jucat Street Fighter pe Nintendo.Dar eu ma chillez acum.Muzica este extrem de importanta,as putea spune chiar indispensabila.Exista o unda definitorie in fiecare piesa chill-out,careia trebuie sa i te deschizi.O simti cum iti patrunde prin creier si calatoreste prin pieptul tau,trecand prin stomac si iesind prin varfurile degetelor de la picioare.Cred ca asta e ceea ce se intelege prin "groove". "
EA : "Inteleg...Ca atunci cand te indragostesti sau asa ceva..."
EL : "Nu nu nu...N-are nici o treaba.Atunci cand te indragostesti simturile ti se amplifica si se unesc dandu-ti o stare de exaltare,de elan dionisiac,si nu te poti privi outside the box.Atunci cand te chillezi,ajungi la o stare de calm,simti groove-ul ala si cacat,si te poti privi din exterior cum intri incet in stand-by.E un fel de a te dedica strict starii respective cu toata fiinta.Nu te gandesti la altele reflectand la cine stie ce,si nici nu incerci sa iti golesti mintea ca in meditatia budista.Esti doar TU si GROOVE-ul in MOMENTUL ALA.Traiesti la maxim starea din interior si concomitent contempli starea din exterior.Misto,nu?
EA : "Mdea...Ia uite-te la el...Il ia somnul...hihihihi"
EL : "Nu ma ia nici un somn...Pur si simplu ma simt extraordinar de bine...Zi-mi si mie ceva despre tine.Am chef sa ascult ceva care sa vina de la tine..."
EA : "Pai... ce vrei sa stii despre mine?..."
EL : "Nu VREAU sa stiu ceva despre tine.Vreau doar sa te aud spunandu-mi ceva despre tine sau in legatura cu tine."
EA : "Pai nu pot sa zic asa la comanda"
EL : "Care comanda?A spus cineva ca TREBUIE sa imi spui ceva neaparat?.Poti sa alegi si sa taci ,daca asta vine din tine e la fel de ok."
EA : "Pai nu vreau sa tac.Ma enerveaza oamenii care tac.Intreaba-ma tu ceva si eu iti raspund."
EL : "Oki doki.Ce iti place tie mult?Ce te impresioneaza?"
EA : "Eeeeehh...Nu pot sa iti zic acuma ce imi place mie.Nu prea imi place sa ma destainui"
EL : "Ok,no problem.Atunci taci, o sa ne simtim bine amandoi,iti garantez."
EA : "Hai mai bine sa dormim."
EL : "Culca-te tu...Eu ma duc sa imi fac un ness si sa ma gandesc ce bine e sa beau ness si sa fumez o tigara cand as putea sa dorm,pentru ca oricum dormim un sfert din viata.Somn usor.."
EA : "....Mersi(...) "

4 comentarii:

Anonim spunea...

:(

Nu Stiu Nimic spunea...

de ce ":(" invizibilule?ti se pare trist? :) mie mi se pare funny :)

Anonim spunea...

depinde de partea baricadei de unde privesti lucrurile...poate fi si teribil de trist...bine, fie si ca tine :) si putin funny

Anonim spunea...

eu tot traiesc cu impresia ca ei doi chiar nu au ce sa isi spuna...si ca a fost o simpla aventura,,,este ciudat ca ea nu stie ce sa ii spuna lui...un fapt legat de ea,,,mmm este ca si cum ea nu l-ar intelege,,,,