vineri, 1 august 2008

Insomnia



in unele nopti am impresia ca il aud pe Dumnezeu dormind
la fiecare sforait al Sau o masina tunata pleaca cu scartz
nu e nimeni la volanul ei
sau cel de la volan e un nimeni daca vrei
in aceleasi nopti tigarile se varsa in scrumiera
ca niste rauri in mare
si deodata zambesc
bunica-mea e trista ca nu mi-am luat concediu vara asta
si nu m-am dus la mare
ii zambesc in timp ce imi spun in gand
ca e senila si enervanta
am marea mea de cenusa in scrumiera adusa din amsterdam
de fratele geaman al umorului meu nevrotic
si pot sa ies la plaja noaptea
in PENISUL gol
lasandu-l sa penduleze liber
nu-mi place nudismul organizat
e prea lipsit de propria-i natura
e un fel de a ne ascunde ca tragem cu ochiul
prefacandu-ne ca vrem un bronz uniform
barbatii sunt tradati de erectii iminente
si intra in apa
femeile sunt tradate de lubrifieri excesive
si intra in apa
apa ascunde toate povestile pe care nu i le-ai spune copilului tau
in schimb i-ai spune sa se culce ca-l ia mama dracu
ai vrea sa nu cunoasca moartea niciodata
ti-e frica pentru el
nu e ironic totusi
ca tu esti un pepene zaharisit caruia i-e frica de orice
iar el e crud si n-are nici un gust
si nu i-e frica de nimic
tu iei somnifere ca sa dormi ca un hipopotam uscat
iar el bea redbull ca sa prinda aripi
amandoi traiti noaptea
numai ca el viseaza culori
iar tu visezi doar negru
pe ici colo cate o scanteie alba
se duce sa se pise
si lumina se strecoara prin usa usor intredeschisa
e insomniac
umbra lui parca e partea zecimala a lui Pi
umbra ta
doar un 5 sau un 9 ce joaca rolul secundei
de la ceasul electronic care ti-a spalat creierul

Niciun comentariu: