vineri, 22 august 2008

E doar o explozie,dar de ce sa fim ipocriti,este EXPLOZIA,de fiecare data e asa



esti mort esti mort esti mort
asta aud destul de des
din gura ta
din mintea mea
din conducta de apa care contribuie la igiena mea
dar cum ar fi sa afli de fapt
ca noi suntem atat de morti
incat nimeni nu poate fi atat de viu
cum suntem noi in secunda asta
tu pur si simplu ma surprinzi
cum n-am mai fost surprins din 5 decembrie
si nu te vreau
nu ma faci sa salivez dupa carnea ta
ai barba omule
chiar nu te vreau
dar esti atat de nebun
incat nu ma pot abtine sa spun
ca in secunda asta
ce-i al meu e al tau
BOOM omule
BOOM
energia unei supernove
ingramadita in niste amarate de corzi vocale
care sunt ale tale omule
iti vine sa crezi
nu
ceva ma face sa cred ca habar n-ai
dar e de ajuns sa am eu habar
ca sa ma simt fericit
OM OM OM
sau OHM OHM OHM
romani
tibetani
imi bag pur si simplu picioru
si sa moara Cecilia
in modul cel mai rational posibil
daca are vreo importanta
BOOM omule
BOOM

Un comentariu:

Anonim spunea...

thats some funky shit!