miercuri, 20 august 2008

Sunt rosu cu tine


Sunt atat de rosu in momentul asta
din cauza secundei pe care-o imparti cu mine
nu, nu sunt rosu ca sangele tau
lasa romantismul
si lasa realismul
si lasa-te pe tine
fii doar rosul meu
te invat eu
te ajut eu sa iti tii respiratia
nu e decat un ritm surd si atat de intens
incat imi simt creierul topindu-mi-se pe piept
simt ca exista o singura realitate
una singura
restul sunt jocuri
divertisment
show
chestii
trestii
zau ca-mi vine sa cred ca nu existam fiecare in parte
ca suntem niste benzi desenate
iar pe bune o singura hartie
impaturita si capsata intr-o revista
esti goala
sau cel putin eu asa te vad
te musc
te ling
te sorb
asa e
esti goala
dar eu tot te vad intr-o camasa rosie
intensa
concentrata
imi tot vine sa spun la nesfarsit "imi vine sa..."
nu stiu
e tare de tot ce se intampla
nu acum neaparat
ci de de la minus infinit la plus infinit
dar tu imi reamintesti asta
incep sa apara solutii
si modalitati
de a trai in simultaneitate
am fost cool de fapt
cand eu aveam rabdare
si ceilalalti radeau de mine
ca sunt prea batran
acum ei se plang de gri
eu imi musc buzele de atata rosu

(Nu traiesti,dar existi)

41 de comentarii:

Stef spunea...

superb :)

Anonim spunea...

incep sa apara solutii
si modalitati
de a trai in simultaneitate :)

sunt cele mai greu de gasit

sa-ti musti sangele de rosu e usor, sa faci in jurul tau sa fie rosu, la fel... :)

Anonim spunea...

parca descrii un moment in care totul este perfect...gen: el, ea, amandoi in pat..trag pe rand dintr-o tigara light, din cand in cand mai sorb dintr-un pahar niste vin rosu...se uita unul la altul si se simt vinovati de ce au facut...

Anonim spunea...

Nu stiu daca in "momentul perfect" mai conteaza elementele de decor- tigari light, vantul care adie usor, sunete de greieri, etc. In orice caz, nu cred ca le realizezi in momentul ala. Fumezi tigari light fara sa-ti dai seama ca fumezi macar. imi venea sa... comentez.

Anonim spunea...

hmmm probabil.cred totusi ca atunci le savurezi cu o mai mare placere.tocmai ca nu le simti tragi cu mai multa pasiune din tigara...vrei sa simti ceva in plapamani, in tine, vrei sa simti si altceva pe langa vinovatia aia care te cuprinde.cred ca in acele momente orice lucru este mai important pentru ca te ajuta sa scapi de vinovatie...imi venea sa... comentez

Anonim spunea...

de ce vinovatie? de ce sa te simti vinovat, cand poti pur si simplu sa fii chill... sa inspiri, sa expiri( aer, fum de tigara...nu conteaza)... si pur si simplu sa fii chill.

Anonim spunea...

pentru ca exista riscul ca tot ce ai facut sa fie o mare greseala,ca la un moment dat unul dintre ei sa sufere si celalalt sa fie responsabil de suferinta celuilalt...cum poti sa fii chill pentru o ora,2 ...10 cand stii ca la un moment dat unul dintre ei va blestema clipa aia...clipa cand statea "chill"

Anonim spunea...

e o greseala atata timp cat tu crezi ca e o greseala. de ce sa incerci sa introduci momentul acela superb, de uitare de sine, de transa, intr-o cutie? De ce sa-l cenzurezi cand te poti ridica si pleca cu-acelasi zambet cu care te-ai asezat langa acea persoana, stiind ce va urma? Introdu momentul intr-o amintire, pune-i eticheta de experienta si ia-o ca atare. E o greseala cand doua suflete comunica prin singura unealta disponibila,si-anume trupul? Ar fi o greseala nu sa lasi senzatiile sa se amplifice, ci sa te copleseasca. Esti propriul tau stapan, inclusiv al senzatiilor pe care le experimentezi.

Anonim spunea...

cred ca inca nu sunt stapanul propriilor trairi,ca inca imi mai cenzurez sentimentele,ca inca mai incerc sa protejez ce a mai ramas.nu ma pot ridica si pleca de langa acea persoana cu zambetul pe buze stiind ca exista posibilitatea sa nu o mai vad...niciodata...si nu vreau sa ma hranesc din amintiri,din experienta acelui moment.cu ce m-ar ajuta?ca m-am simtit bine o ora si apoi nefericita o viata?cine ar prefera asta?

Anonim spunea...

e prea mult dramatism in ce spui tu... o spui de parc`ar fi definitoriu acel moment pentru tine, de parca viata ta n-ar putea curge normal fara acea persoana langa tine. Aici sunt in ceata... 'o ora de placere vs o viata de nefericire'? o replica dintr-un film suna ceva de genu` "your life is yours to create". nu a celeilalte persoane, s-o creeze pentru tine. Daca tu nu vezi in acea ora de placere decat un sir lung de ulterioare clipe nefericite, atunci...step out. Dar tot nu pot sa trec peste ideea ca... lasi o experienta sa te defineasca, lasi o persoana sa te limiteze... Sentimentele au fost, sunt si vor fi dificile atata timp cat nu stii sa le domolesti, dar... mi se pare o greseala teribila. Sa lasi un moment sa te marcheze negativ, cand ar putea fi izvor de stari & idei & trairi unice... Sa lasi o persoana sa te domine, cand sunt atatia oameni deosebiti pe lumea asta, care-ti pot oferi la randul lor momente unice...Ce daca n-o vei mai vedea vreodata?Sa fie langa tine si incapabila sa`ti transmita ceva e mai dureros decat fractiunea de secunda`n care inchizi ochii,si`i simti buzele pe umarul drept :)
Dar sa nu deviez de la subiect... lucrurile`mi par simple& in acelasi timp extrem de complicate, cand vine vorba de a-i arata unui orb ce frumoasa e lumina soarelui. Deschide ochii, e superb afara!

Anonim spunea...

"Daca tu nu vezi in acea ora de placere decat un sir lung de ulterioare clipe nefericite, atunci...step out" desi orgoliul meu o sa fie lezat la faza asta trebuie sa o zic: touche!poate ca ma leg prea mult de persoane sau mai bine zis: poate ma atasez prea repede de persoane pe care nici nu le cunosc cu adevarat sau poate refuz sa le cunosc cu adevarat.totusi suntem oameni,nu?si totusi simtim mereu nevoia de a avea pe cineva langa noi.eu totusi asa cred...poate ca acum nu ne dam seama,dar fara oameni suntem morti.tu ai supravietui intr-o lume pustie?in care soarele e tot timpul pe cer, straluceste, totul e minunat,dar nu esti decat tu?nu cred.e normal sa te agati de oameni...e normal sa inchizi ochii cand vezi cat de urat poate fi uneori afara...asta este:tu faci parte din categoria oamenilor optimisti, eu din cea a celor pesimisti.tu ai dreptatea ta,eu pe a mea...si totusi niciunul nu are in totalitate dreptate.
nu incerca sa deschizi ochii unei persoane care inca nu e pregatita sa vada soarele

Nu Stiu Nimic spunea...

@everybody : orice eveniment sau stare e privita prin lentila lumii interioare a fiecaruia. fiecare dintre voi are dreptate,dar doar in ceea ce-l priveste. cat despre ce am scris eu aici,pot spune ca are doua tinte de atins : cum am perceput EU starea respectiva si o incercare de a observa din exterior starea si a o analiza ,sentimentul dezgolit de circumstantial (cine simte,cum simte,cine este cel cel care simte,etc),pur si simplu o distantare de mine si o apropiere de "fiziologia" sentimentului.

@gia :nu e greu sau usor sa gasesti solutii de a trai in simultaneitate cu ceilalti pentru ca nu tu le cauti ci vin de la sine

@anonim 1 (cred ca cel pesimist) : momentul nu este perfect,e doar rosu. cat despre celelalte detalii (vinul,tigara,patul): e minunat ca iti sunt trezite imagini din propria experienta si imaginatie. chiar si ideea de vinovatie..nu cred ca a rasarit dintr-o viziune abstracta a ta vis-a-vis de o asemenea stare de spirit,cred ca te-ai simtit vinovat cel putin o data traind asa ceva. eu nu m-am simtit niciodata vinovat traind asa ceva ,pentru ca n-am facut nimic in dezacord cu constiinta mea.

@cucu : in acel moment nu conteaza detaliile,in sensul ca nu le percepi constient,dar ele conteaza mai tarziu ,cand incep sa se dezvolte amintirile. Memoria iti va fi intotdeauna declansata de anumite detalii ce te trimit cu gandul la emotia din spatele lor.

@anonim optimist si pesimist : mi-ar placea sa va scrieti si voi un nume cand mai dati comm,chit ca e fictiv, e ciudat sa vorbesti cu un anonim,baremite cu doi :))

Anonim spunea...

anonimul unu' ala pesimistu' : brotacica la datorie :))- acum trebuie sa te chinui numai cu un anonim.
"nu stii nimic" este fizic imposibil sa vezi chestia asta si din exterior...cam cum ar vedea-o ceilalti...nu ai de unde sa stii cum gandeste fiecare,cum este fiecare,este fizic imposibil sa stii cum pot fi si alti oameni in totalitate

Nu Stiu Nimic spunea...

a o vedea din exterior nu inseamna a o vedea cum o vad ceilalti. a o vedea cum o vad ceilalti inseamna a o vedea din interiorul celorlalti. Eu m-am referit la o incercare de a o vedea asa cum este ea,cum se manifesta in mine.Un fel de a o privi lucid..n-am spus ca am reusit...am spus doar ca am incercat :))) in alta ordine de idei,e posibil sa simti ce simt altii,e vorba de acea simultaneitate de care vorbesc,cand practic imparti aceeasi stare cu cineva,nu incerci tu neaparat sa te adaptezi celuilalt

Anonim spunea...

pai nu ai cum sa privesti o chestie lucid.stai asa!ce intelegi tu prin lucididate?eu inteleg sa fii obiectiv...si nu ai cum sa privesti un lucru fara un strop mai mare de subiectivitate...
deci m-ai zapacit de tot.ai intors atat de mult ideile incat nu mai stiu unde vroiam sa ajung 8-|

Nu Stiu Nimic spunea...

n-am intors nici o idee,tu te-ai sucit dupa ele :)))

luciditatea nu inseamna neaparat obiectivitate,ci inseamna a privi lucrurile cat mai clar,incercand sa elimini din calcul impulsurile de moment."a privi la rece",asta inteleg eu prin lucditate.Si este foarte posibil ,ia drept exemplu sentimentul de vinovatie in cazul tau. cand te simti vinovat luciditatea tipa din tine. Cand eu sunt capabil sa recunosc atemporalitatea unui sentiment,din nou,vorbeste lucidul din mine.

Anonim spunea...

una la mana: tu esti cel care m-a zapacit si mai tare...
doi la mana: nu ai cum sa fii lucid in cazul meu.sentimentul de vinovatie a aparut datorita subiectivitatii.mi-am dat seama de un aspect din viata mea,un aspect retrait.
sentimentul de vinovatie apare in momentul ala in care...cum sa zic...ai mai trecut prin asa ceva de multe ori si desi vrei nu te poti opri pentru ca te simti prea bine...si apoi iti dai pumni in cap ca de ce nu ti-ai ascultat bibilica si ti-ai urmat starea aia de dorinta...
si ca o mica intrebare pentru anonimul optimist:"E o greseala cand doua suflete comunica prin singura unealta disponibila,si-anume trupul? " crezi ca oamenii pot comunica numai prin trup?

Nu Stiu Nimic spunea...

Pentru prima la mana : o sa o iau ca pe un compliment :))

Pentru a doua la mana : nu ne putem intelege complet in privinta acestor detalii.exista niste bariere de comunicare,limbajul pe care il poate intrebuinta un om e limitat,cuvintele nu pot exprima fidel orice idee.asa ca intrerup discutia despre luciditate cu tine, si le continui pe celelalte

Anonim spunea...

unu la mana: cu placere...era un compliment...cam ciudat,dar era
doi la mana: eu tot astept raspunsul din partea anonimului cu zambetul pe buze :D--- nu de alta dar m-a facut curioasa rau

Stef spunea...

@brotacica: i`m back. scuze pentru intarziere. Vizavi de intrebarea ta...
Sunt lucruri pe care nu le poti exprima doar prin cuvinte. Uite, ce`am sa reproduc mai jos poate te va ajuta sa intelegi mai bine ce-am vrut sa transmit (doar) prin cuvinte:
<<... Comunicam de cand lumea si pamantul. Transmitem idei, stari, senzatii, pe cai mai mult sau mai putin incifrate, iar in jurul tau raman doar acei oameni capabili sa perceapa ceea ce transmiti intr-un mod cat mai fidel... "Devine foarte interesant cred, cand folosim acelasi sistem de simboluri pentru a comunica toate lucrurile abstracte si intangibile pe care le experimentam Ce e frustrarea? Sau ce e furia, sau iubirea? Cand spun "iubire" si cand sunetul imi iese din gura si loveste urechea celeilalte persoane, calatoreste prin aceasta conducta bizantina la creier, prin amintirile lor de iubire sau lipsa de iubire, si inregistreaza ce spun si raspunde ca da, au inteles. Dar de unde stii ca inteleg? Pentru ca cuvintele sunt inerte. Sunt doar simboluri. Sunt moarte,stii? Si atat de mult din experienta noastra e intangibila. Atat de mult din ceea ce percepem nu poate fi exprimat. E impronuntabil. Si totusi, comunicam unul cu altul si... simtim ca ne-am conectat, si credem ca am inteles. " >>

@Nu Stiu Nimic: gata, m`am dezbracat de anonimat in fata ta :))

Anonim spunea...

:)) haba haba dezbracarea :)) anyway...revenind la lucruri mai seriose...
chestia aia cu sunetul care ajunge la creier este cumva dintr-un film?"Waking life" daca nu ma insel...da asa e...dar totusi de ce te-ai limitat doar la corp cand ai zis de comunicarea dintre 2 persoane?tu vrei sa comunici doar asa?nu cred...si la urma urmelor asta este un limbaj nonverbal.nu ai de unde sti cu exactitate daca persoana respectiva te minte sau iti spune adevarul:mimica, la fel ca si cuvintele, poate fi "falsificata"...deci...degeaba incerci sa imi explici lucrurile astea pentru ca eu oricum nu o sa imi schimb parerea cu privire la ce am zis mai devreme

Nu Stiu Nimic spunea...

comunicarea verbala si cea non-verbala se completeaza una pe cealalta. sunt sigur ca stef nu s-a referit la faptul ca doar prin corp se poate comunica. exista mai multe canale de comunicare,mult mai multe decat ne putem imagina.intrebarea este : vrem cu adevarat sa ne impartasim experientele sau doar sa ne jucam de-a "cine le stie mai bine pe toate?"

Stef spunea...

@ brotacica: nu incerc sa schimb parerea nimanui, ci doar mi-am expus propria parere ca feed-back la ceea ce-ai spus tu.faptul ca ti-ai pastrat parerea si nu te-ai lasat influentata, in ciuda ideilor contradictorii, da dovada de siguranta de sine,ceea ce e un lucru foarte bun. si nu, nu imi place sa comunic doar prin intermediul trupului...doar ca unele lucruri le poti transmite mai intens,mai real asa. atata tot:)

@ Nu Stiu Nimic: nu cred ca interactionarea cu X, spre exemplu, o fac din dorinta de a`mi impartasi experienta sau pentru a demonstra ca stiu mai multe. Ci doar ca sa ma joc de-a "ce mai pot sa invat experimentand azi". Multumesc pentru sustinere, chiar nu consider trupul singura unealta de comunicare, ci doar una din multele. Trebuie doar sa stii cand s-o folosesti pe asta sau pe cealalta.

Anonim spunea...

nu stii nimic: "E o greseala cand doua suflete comunica prin SINGURA unealta disponibila,si-anume trupul? "...port din an in pasti ochelari,dar cred ca stef a fost destul de explicita cand a zis singura unealta...corect?
de ce tind sa cred ca blogul tau a devenit un fel de exprimare a sentimentelor si celorlalti?noi ne "certarm" aici ca nebunii si tu nu zici nimic...poate te deranjeaza ...

Nu Stiu Nimic spunea...

@ brotacica : eu nu zic nimic? voi va certati ca nebunii? scuza-ma,dar nu vad sensul acestor afirmatii. sunt asa,de o gratuitate deranjanta. aproape aberatii.nu au nici o legatura cu nimic.daca au,ajuta-ma sa inteleg :)

Anonim spunea...

nu stii nimic: era faza ca incepuse sa devina un mini chat post-ul asta al tau"Sunt rosu cu tine"...geeez nu trebuia sa reactionezi asa..a fost pe un ton de gluma..

Nu Stiu Nimic spunea...

atunci my mistake :D sorry

Anonim spunea...

nicio problema...si oricum hai zi ca imi dai dreptate: postul asta chiar a ajuns un mini chat...a adus controverse in randul nostru ...bv...inseamna ca stii cum sa pui o problema...:p

Nu Stiu Nimic spunea...

da ,asa e,dar eu doar am scris amaratele alea de versuri.nu eu am deschis discutia.meritul e al vostru :P

Anonim spunea...

mmm discutia a deschis-o stef...si cum eu nu ma pot abtine sa nu comentez :-" ca deh!!!de aia mi-a dat mama gura mare :))
oricum mai asteptam post-uri din astea in care sa mai avem putin sa ne duelam :))

Stef spunea...

@brotacica: sufar de "incapatanare". Da, am spus ca singura unealta este trupul. Why? Because... comunici prin semne.semnele le faci cu ajutorul mainilor. comunici in scris. scrii cu mana. comunici prin cuvinte, vorbe, sunete. care-ti ies pe gura. should i continue? trupul,corpul nostru dispune de auz, vaz, simt, miros,gust. percepem prin ele, ne exprimam prin ele. astea nu le cumperi. le ai. de cand te nasti. reprezinta trupul tau.
asa...mie nu mi s-a parut ca ne-am certat aici, ci-am dus o discutie cat se poate de ok.
@Nu stiu nimic: versurile tale`s departe de-a fi amarate. and you know it.

Anonim spunea...

@stef: scuze de intarziere de asemenea...chemarea restantelor :))---stiu sufar de incapatanare.stiu ca oamenii pot comunica si prin "limbajul trupului", dar mi se pare uneori cam superficial,incomplet si fals de cele mai multe ori.
era spusa pe un ton de gluma...oameni buni de ce nu intelegeti ca eu am glumit cand am zis chestia aia cu cearta?8-| geez :p
cat de "versurile amarate" ale lui "nu stie nimic"...ce sa zica si el?!nah...este mai modest din fel...nu?:-"

Nu Stiu Nimic spunea...

brotacica,m-ai facut curios,noi ne cunoastem cumva de undeva si te pastrezi sub aripa anonimatului? :)) hai,zi tot! :)))

Anonim spunea...

nu stii nimic: nu stiu...poate...depinde...niciodata nu se stie...eu sunt un spiridus undercover de-a lu' mos craciun si le stiu pe toate >:)

Nu Stiu Nimic spunea...

iti cam place sa te joci de-a ambiguitatea :)))

Anonim spunea...

absolut...brotacica- agent cia...ce rost ar avea daca nu m-as juca de-a ambiguitatea?:D

Nu Stiu Nimic spunea...

deci cine nu se joaca de-a ambiguitatea n-are nici un rost sau cum? :))))))

Anonim spunea...

nu stii nimic: eu vorbeam de cazul meu...sub nicio forma de altii... daca nu sunt ambigua nu am facut nimic :))

Anonim spunea...

pana la urma ce stii?

Ciresica cu numele de MaMeMiMoMu spunea...

fost brotacica: eu?eu stiu multe,dar nu va zic >:) muahaha sunt sadica

Anonim spunea...

cred ca fiecare suntem Rosul cuiva, Gri-ul altcuiva, Verdele ... etc. Paradoxal, desi rosul e o culoare incredibil de intensa, e cea mai greu de vazut, in cazul asta. da' si cand o vezi...