sâmbătă, 2 august 2008

Unii oameni chiar sunt oameni

Am primit un telefon acum o ora. Un numar necunoscut. Am raspuns. Era un zgomot infernal.O amestecatura de sunete fara nici un sens. S-a putut auzi o voce care a tipat cat a putut de tare pentru a o putea auzi : "Te rog,nu inchide!" Apoi am inceput sa disting o linie melodica. Imi suna cunoscut. Incet incet au inceput sa se auda si urmatoarele versuri :

I know that I've imagined love before
And how it could be with you
Really hurt me baby, really cut me baby
How can you have a day without a night
You're the book that I have opened
And now I've got to know much more

The curiousness of your potential kiss
Has got my mind and body aching
Really hurt me baby, really cut me baby
How can you have a day without a night
You're the book that I have opened
And now I've got to know much more

Like a soul without a mind
In a body without a heart
I'm missing every part

Nu-mi venea sa cred...Era Massive Attack.Astazi a avut loc concertul lor in Bucuresti, concert la care nu am putut ajunge,fapt care mi-a lasat un gust amar. Cineva m-a sunat si timp de 5 minute a lasat telefonul deschis si am putut asculta Unfinished Sympathy live si in direct,datorita ei.Dupa ce s-a terminat melodia s-au auzit niste urlete si fluieraturi incendiare.Nu-mi venea sa cred...

Eu stiu cine esti, chiar daca nu ti-ai declarat identitatea.Si voi aprecia mereu gestul tau.Ce-ai facut tu pentru un strain e deosebit de admirabil.Ai demonstrat ca ai o mare sensibilitate si ca iubesti muzica cu adevarat.Nu voi uita niciodata lucrul asta.Este mult prea frumos pentru a-l da uitarii.
Asa ca voi lasa aici melodia asta,special pentru tine. In noptile in care vei vrea sa fii chill asa cum nu multi stiu,intra aici si ascult-o. Music never dies!



Un comentariu:

Anonim spunea...

În noaptea asta vreau să fiu chill aşa cum nu mulţi ştiu. Drept pentru care am intrat aici şi am ascultat. :)

Indeed, it never does.