miercuri, 6 august 2008

Fascinarea erotica la barbati



“Am uitat de mult gustul atator trupuri pe care le-am cunoscut. Asta se intampla aproape tuturor barbatilor : sa n-aiba amintiri calde, sa nu mai pastreze nimic din toata magia aceea a dragostei fizice. Cred ca femeile uita mai greu ; trupurile lor pastreaza indelung prezenta barbatului pe care l-au iubit sau cunoscut candva. Dar se intampla in viata oricarui barbat un miracol de cateva clipe : intalnirea unei priviri, o sarutare, o atingere care nu se aseamana cu nimic din tot ceea ce a fost pana atunci. Parca ar incepe un fir nou , o desteptare in alta parte : patrundere misterioasa, si totusi fireasca, intr-un vazduh necunoscut. Nu prea stiu cum sa precizez toate acestea ; cred insa ca orice barbat simte, in acea clipa, ca se petrece ceva nou cu el,ceva maiestuos si straniu ; nu e numaidecat dragoste, nici emotie, nici trepidatie carnala. Atatea femei care ne uimesc prin nesfarsita lor voluptate si care nu ne reveleaza totusi nici una din aceste clipe de dulce spaima si pierdere de sine…” (Mircea Eliade - "Nunta in cer")

2 comentarii:

Stef spunea...

Am uitat de mult gustul atator trupuri pe care le-am cunoscut. Asta mi se intampla de fiecare data: sa refuz amintiri calde, sa nu mai pastrez nimic din magia aceea a dragostei fizice. Dar din cand in cand...le las... sa ma napadeasca, sa ma toropeasca lacome, sa le las sa ma consume, sa se consume in trupul meu tremurand de emotie,ca un miracol de-o clipa:intalnirea unei priviri, o sarutare, o atingere care nu se aseamana cu nimic din tot ceea ce a fost pana atunci. Nu prea stiu cum sa precizez toate astea: cred insa ca orice barbat cu care-am fost simte,in acele clipe,ca ...se petrecere ceva in mine,maiestuos si straniu,ceva care trece granitele corpului meu si transmite starea mai departe.Nu e doar dragoste,nici emotie, nici trepidatie carnala. Oare ma numar printre acele femei care uimesc prin nesfarsita lor voluptate, dar nu reusesc sa transmita,totusi, niciuna din aceste clipe de dulce spaima si pierdere de sine?



Strangers they'll part again, they'll never know for all the years they've disguised inside, knowing their years of loss remain.
How long did i know you? ... Cause I feel it`s like forever.

ramonelu spunea...

n-am mai citit de mult eliade.fragmentul asta mi-a amintit cat de mult imi place cum scrie omul asta..