duminică, 22 iunie 2008

Simultaneitate

Acum 5 minute am dat un search pe google folosind ca si cuvant cheie "nustiunimic".Vroiam sa vad daca imi apare blogul la rezultate si sa ma simt bine in caz ca m-as fi vazut pe google.Primul rezultat a fost chiar blogul meu.Nu am simtit mare lucru.Ma asteptam la altceva.In fine,am descoperit ca mai exista o domnisoara de 26 de ani care mai scrie pe diferite forumuri cu acest nickname,scris asa cum se vede "nustiunimic".E destul de interesant felul in care doi oameni pot avea aceeasi idee,fara sa aiba vreo legatura unul cu altul si fara sa fie inspirati constient de ceva comun.Acum,sunt mai mult ca sigur ca ea a fost prima cu ideea,si imi pare rau ca am atentat fara sa vreau la originalitatea ei.Eu nu caut sa fiu original cu orice pret,ci doar fata de mine insumi.Asa ca n-am sa fiu cavaler si nu voi renunta la numele asta.In alta ordine de idei,daca gasiti ceva scris la feminin in alte locuri decat pe blogul meu sau pe blogurile pe care le am la blogroll,puteti sa bagati mana in foc ca nu sunt eu.

5 comentarii:

Anonim spunea...

eu am făcut mişcarea add în YM pe omuinvizibil si m-au trecut toţi fiorii... da... era un nume luat... am stat de vorbă cu persoana în cauză, el... la rândul lui citise blogul şi credea că sunt bărbat... mi-a zis că dacă vreau imi dă mie contul.. foarte drăguţ din partea lui, dar l-am refuzat... îmi place să mai stau de vorbă cu mine din când în când pe YM :)) "omuinvizibil is now online"... îmi dă un sentiment de bine aşa... :))

Nu Stiu Nimic spunea...

da,nu e nimic suparator sa stii ca imparti cu cineva necunoscut aceeasi identitate,exista trupe muzicale pe pamantul asta care au acelasi nume si n-au auzit unele de celelalte niciodata.cand eram mai mic,trebuie sa recunosc ca am fost putin dezamagit cand am aflat ca mai exista doua trupe deus ex machina in lumea asta.una de rock,destul de cunoscuta,si cealalta nu mai stiu pe ce stil se invartea.aceeasi treaba cu profetu din brasov,care vroia sa vina in bucuresti sa ma bata ca i-am furat numele.uneori gandim la fel cu totii,si avem impresia ca am inventat ceva,cand de fapt doar am descoperit o idee in stare latenta.

Anonim spunea...

te-am trecut la blogroll.ms:*

Anonim spunea...

da..am vzt ca te-ai informat:D:*poop

Anonim spunea...

tesuperipeminedacateintrebceinaltimeai:D:D:D:D?