luni, 16 iunie 2008

Punk's not dead yet???


Ieri,in jur de ora 6 seara ,intorcandu-ma de la servici (formulare-cliseu de care nu poti scapa decat dandu-ti demisia),observ in fata scarii mele un grup de punkisti (imagine-cliseu care nu mai moare de mai bine de 30 de ani).Baieti si fete laolalta,aratand ca in '77 cand au scos Sex Pistols "Never Mind the Bollocks",consumand ce credeti : vodka,evident,si ascultand la o basina de mobil ce credeti : Exploited,indubitabil.

Descrierea facuta pana in acest moment nu te mai poate misca sub nici o forma,subiectul in sine e atat de expirat incat traditionala critica la adresa oamenilor cu ochelari de cal tradeaza lipsa de preocupare a celui care se vrea a fi critic.Asa ca bag cheia in usa blocului frumos,cu gandul la drojdia din care imi fac licoarea magica (un fel de spanac al lui Popeye,pt detalii vorbim in particular),si ii las pe baieti sa se simta bine.Daca s-ar termina povestea aici m-as lua singur la suturi in fund ca sa-mi dau o lectie vis-a-vis de vorbitul ca sa te afli in treaba.Dar nu,anarhistii lu tata erau la ora 1 noaptea in acelasi loc,nemiscati,de data asta luati de la spirt.De la balcon se auzea doar "Pula mea,pula mea,ba nu pula ta,ci pula mea ,pe un fond muzical specific :
sjdlkasjdlaksjlaksjdlask@@@@$$$$$$$%#$%% I hate you!sakljdhasjhdioecvsgdhf11@#@!##$ I hate you!).

In momentul ala mi-am pus barbia in causul palmei ca ganditorul de la Hamangia si le-am zis soptit : "Sunteti cei mai naspa batrani care au existat vreodata!" .Cerul s-a deschis ,si de undeva din straturile sale subtile un ecou a rasunat :"Da-i,ma, in pula meaaaaaa........

Niciun comentariu: