luni, 30 iunie 2008

Anorexia



cand dau cu pumnul in masa
eu plang pentru durerea ei
caci stiu ca va veni o vreme cand oamenii de lemn
vor conduce lumea
si ne vor cara pumni plangand cu aschii
pentru durerea noastra
oameni care n-au sarit mai departe de trunchi
atunci cand s-au taiat arborii
ca sa putem pleoscai cu coatele pe ceva solid
n-am nevoie de tine sa fii solida si intreaga
am nevoie sa te vad sparta in bucati ca sa pot plange
nu mi-e foame lasati-ma-n pace
eu ma uit si-mi bag doua degete pe gat ca sa dau afara
ce bagati voi in stomac
n-avem bani n-avem bani ce-o sa facem ce-o sa mancam
hai mai bine
sa orbim
sa surzim
sa ne incheiem la slit mai rar sa nu-l uzam
ca vom trai forever
si nu ne place sa n-avem bani forever
ce-aveti fratilor
calmati-va
dati-va cu ben gay
ascultati un mozart
faceti sex sa va placa nu sa va inlemneasca
urcati-va si voi cu picioarele pe masa
e un lemn nu e altar
mai radeti si voi
mai iesiti si voi noaptea din casa sa fumati o tigara
nu umbla Ramaru pe strazi
puneti-va ketchup pe friptura
simtiti-i si voi gustul
lemn lemn si multa mobila in aceleasi locuri de zeci de ani
mai luati si voi un dulap nou sa va puneti hainele vechi
nu le mai tineti pe scaune
afla prietenii ca va uitati la ele si vi se rupe
mergeti in ikea vedeti ce-i pe acolo
macar mananci asa cum iti place tie
ieftin si mult cu multa paine sa umfle colonul
iti place mult
asa ca sa fie
ce bine ca nu esti masa de lemn ca-ti rupeam gatul
asa nici nu plang pentru tine om de lemn ce esti
plangi cu scobitori pentru mine
sa-mi scot bucatile de carne dintre dintii cariati
din cauza carora nu rad decat cu mana la gura
lasati-ma-n pace nu mi-e foame
o sa mananc cand n-o sa mai fiti voi
sa-mi spuneti ca trebuie sa mananc

5 comentarii:

cucu spunea...

tot ce vrem e sa supravietuim, nu sa traim. suntem animale, desi nu acceptam sa ni se zica asta. nu ne plac schimbarile. nu ne plac noutatile. nu ne plac oamenii care sunt "altfel". avem un bat in fund si nu vrem sa-l scoatem, ca ne-am simti "altfel". ce conteaza ca poate ar fi mai confortabil si mai sanatos? trist.

Nu Stiu Nimic spunea...

nu suntem simple animale,pentru ca in felul asta am fi integrati armonios in natura.cel mai naspa e ca suntem animale care au pus mana pe cunostinte,animale sociale,politice,vorba lui Aristotel.Fara cunostinte ne-am fi indeplinit impecabil rolul si destinul de animale,asa nu facem decat sa pendulam intre doua insusiri : aceea de a fi rationali si aceea de a fi impulsivi.oameni si brute.teorii cosmologice si arhitectura cavernelor.nu e deloc confortabil sa vrei mai mult de la tine,ca om,probabil nu e nici sanatos.dar e omenesc,si asta o pot spune cu convingere.atunci cand devin necesitatile fiziologice unicul sens in viata e confortabil,e sanatos probabil,dar sa mor eu daca mi se pare ca e omenesc.

Nu Stiu Nimic spunea...

si,bineinteles,n-am generalizat cand am zis "noi suntem",nici raportat la om ca fiinta istorica,nici facand referire la societatea contemporana.oamenii sunt de enshpe mii de feluri,ca de-aia sunt oameni.Eu m-am referit strict la acea categorie de carnivori inraiti care nu mai baga si ei o fructa proaspata in gura.

cucu spunea...

stiu la ce te-ai referit. traiesc printre astfel de oameni zilnic, pe care ii iubesc, de altfel, vrand-nevrand.

Nu Stiu Nimic spunea...

meriti un mare pup pentru faptul ca ii iubesti