marți, 24 iunie 2008

Just....answer!

Unii dintre voi stiti clipul melodiei "Just" de la Radiohead.Cine nu il stie il poate vedea aici :



Eu am ramas cu un mare semn de intrebare dupa ce am vazut clipul asta.Ce ,doamne iarta-ma,le poate spune tipul ala acelor oameni incat sa ii determine pe toti sa se intinda pe asfalt ca el?Eu n-am gasit nici un raspuns posibil inca.Imaginatia mea si-a gasit limita aici.Pentru asta dau nota 10 cu felicitari celor de la Radiohead.Si sunt dispus sa dau nota 11 celui care va gasi un raspuns potrivit.Sunt sigur ca exista extrem de multe variante de raspuns.E doar un exercitiu de imaginatie...al naibii de greu...deci,haideti!Scoateti-ma din intuneric :)

6 comentarii:

Anonim spunea...

variante:
-i s-a parut locul ideal...mmm nuuuu...locul perfect unde sa isi poata puna in ordine gandurile,sa se poate gandi la tot si totusi la nimic, este locul unde a scapat de griji
-acolo a murit idolul lui/prima iubire/mama/tata/sora/fratele/bunicii
-de acolo poate intelege lumea
-simte vibratiile cantecelor
-a facut pipi pe el si a inventat o scuze penibila?:-"

Nu Stiu Nimic spunea...

nu merge nici una din variantele astea ,m-am gandit si eu la ele,dar totul se opreste la intrebarea : "Cum dracu ii face pe toti trecatorii aia sa se aseze pe asfalt langa el" iar raspunsul trebuie sa fie unul destul de plauzibil :)

Anonim spunea...

pai si nu inteleg...ce anume nu ti se pare plauzibil in toate chestiile astea?
tu nu ai facut niciodata asa ceva?eu nu am facut aici,dar in alta parte am facut...si mi se pare super...sa te duci la om sa il intrebi de ce sta intins pe iarba sau pe banca aia: si ala sa iti spuna: eu asa simt ca's mai aproape de nori...si intr-adevar senzatia oferita de locul ala era asta...ca esti mai aproape de nori.este alegerea fiecaruia...daca pe tine te-ar fi oprit cineva pe strada si ti-ar fi spus ca pe banca aia o sa uiti ca esti muritor pentru o zi nu te-ai aseza pe ea?chiar si din pura curiozitate?eu da...ce am de pierdut.asta au gandit si aia in clip.ca nu au nimic de pierdut daca se aseaza langa tipul ala

Nu Stiu Nimic spunea...

hai sa fim seriosi :))) uite-te cu atentie la clip ...tipul nu e deloc linistit ,e foarte nervos si le spune tuturor sa plece.cati oameni normali s-ar aseza pe trotuar? eu am gasit un raspuns posibil. e postat pe blog. dar mi-am stors creierii la greu. uite-te cu atentie la clip si apoi citeste raspunsul meu si spune-mi ce parere ai. asta cu asezati-va ca nu aveti nik de pierdut nu merge.

Anonim spunea...

:-?? cine a zis ca sunt normali?nu stiu...mi-am dat cu parerea.la urma urmelor toti suntem plecati cu pluta un pic mai mult...daca au deja vad de croaziera ca mine ii clar ca daca omul imi spune: nu fa aia ca nu e bine...eu mai mult ca sigur ca o sa fac chestia aia :))...asa si cu aia: poate sufera de "incapatanare"cronica :D
p.s: unde e postat raspunsul?:-?

Nu Stiu Nimic spunea...

in postul "just...a posible answer"