vineri, 2 mai 2008

Da,ar fi chiar tare....





Si eram cu prietenul asta al meu in Fire,astazi,la o bere..o bere normala si cat se poate de banala,in mijlocul zilei ,ceasul arata ora 3...suntem cei mai buni prieteni si uneori cei mai buni prieteni chiar nu au ce vorbi...stateam ca doi sahisti ,fiecare asteptand mutarea celuilalt...fumam tigara de la tigara,mai luam o gura de bere,ne mai uitam in stanga,in dreapta,mai faceam caracterizarea directa a unui fund gras,a unui dinte galben,zambetul nostru era jumatate fortat ,jumatate reflex...lcd-ul de pe peretele din fata noastra era setat pe discovery,unde doi cheliosi incercau sa experimenteze cat de mult poate supravietui un om ingropat de viu."Tare emisiunea asta,mult mai tare ca brainiac" zise Garcon al meu intr-un moment de inspiratie...

...si la un moment dat mi-ai pocnit gandul...da,chiar azi m-am gandit la tine..incearca sa ma vizualizezi cu berea in mana,cu tigara in gura si cu tine in gand...nu-mi spune ca nu arat simpatic,pana si eu stiu ca arat asa...stateam la masa aia de langa geam,unde am stat la prima noastra intalnire,numai ca in locul tau era un tip de 20 de ani care avea un lant atarnat la blugi...ma gandeam ca mi-ar placea nespus de mult sa ne intalnim odata ,din pura intamplare,pe strada,unde se intersecteaza Elisabeta cu Schitu Magureanu...pe-acolo pe la Lazar,da,acolo mi-ar placea...pe la intrarea in Cismigiu,da,acolo ar fi chiar fain...sa ne-ntalnim o data ,din pura intamplare,cand iesi tu de la facultate si eu cobor la Izvor din metrou,pentru ca vin de undeva din Militari si am chef sa o iau prin Cismigiu spre casa...da...ar fi grozav...n-am sta mai mult de 5 minute ,la o tigara...sunt chiar curios cum arati in haine de primavara ,nu te stiu decat infofolita pentru nemilosul decembrie...

Eu cred ca ai fi foarte de treaba daca te-ai intalni cu mine pe strada,si ai simti ca a trecut o vesnicie de cand nu m-ai mai vazut...e totul in fast forward ,nu simti asta?cred ca ti-a crescut parul si ti l-ai lasat un picutz mai lung...sau poate ti-ai schimbat complet look-ul...oare esti aceeasi boema lasand in urma miresmele iasomiei?nu mi-ar lua mai mult de 5 minute sa imi dau seama,cu tot fumul gros de pall mall care ne-ar impiedica sa ne adulmecam...dar ce-i cu lantul ala care atarna la pantalonii tai?ah,nu esti tu? da' cine e?aaaa e Garcon al meu...hai pa,tre sa o iau din loc...nu uita! ordinea interna...lucreaza...si conlucreaza....cu tine...si cu mine...

2 comentarii:

cucu spunea...

foarte fain scris... pana si eu mi te imaginez cu berea in mana si cu tigarea. cat timp te-ai gandii, ochii ti-ar sta atintiti asupra sticlei de bere si ai avea un zambet oarecum amar. nu?

Timpdedus spunea...

frumos scris.
de fapt,interesante toate textele!
felicitari!