joi, 1 mai 2008

Obsesia flirtului 1


Pentru un ochi strain care nu intelege natura ochiului meu caprui,obsesia flirtului adusa pana la stadiul de cult este judecata prin prisma tipologiilor standard de comportament social-erotic.De cele mai multe ori,cand sunt surprins de amicii mei exact in toiul ritualului de schimb de priviri,sunt intrerupt de remarca :”Ce-ai ma?Esti obsedat?”Adevarul e ca,in unele momente,ochiul unei femei este un veritabil refugiu in alte dimensiuni,un portal prin care patrund ca printr-o usa de muzeu,pentru o scurta vizita in lumea inefabilului.

Vreau sa ma fac inteles de la bun inceput si astfel,sa demontez conceptiile celor care ma critica pentru insistenta cu care sorb razele de lumina din ochii femeilor.In primul rand,cauza acestui proces nu e una cu caracter pur sexual,nu e un schimb de priviri infometate ,prin care sa se mai tempereze activitatea hormonala..Cu atat mai mult,flirtul,cel putin pentru mine,nu urmareste intotdeauna o finalitate.Nu se urmareste fructul,rezultatul,ci actiunea in sine.

In al doilea rand,iau in discutie natura firii mele,care se caracterizeaza printr-o sete de necunoscut neinfranata.Atunci cand ies din “barlog”,din microuniversul casei unde vietuiesc,mi se deschide o infinitate de posibilitati de interactiune cu diferite elemente ale mediului extern.Interactionand,percepand senzorial si analizand prin intermediul intelectului,caut a ma descoperi pe mine,identificand elementele comune cu diferite forme de manifestare a vietii.Astfel,se poate spune ca “flirtez” cu o varietate mare de lucruri si fiinte,de la indivizi,la pasari,la obiecte,tot ce poarta amprenta unui proces creationist si care ma atrage intr-un fel sau altul.

Revenind la subiectul principal,femeia,adaug inca un argument impotriva caracterului interesat al flirtului de care sunt suspectat.Nu exista o selectie prealabila a participantelor la acest “ritual”,nu am scopuri fixate aprioric,nu am preferinte legate de anumite tipare.Interactionez cu diferite femei,nu am modele prefabricate mental legate de aspect fizic,clasa sociala,profil psihologic.Patrund in acest joc intr-o maniera pur empirica,eu fiind doar unul dintre subiecti,lasand evenimentele sa se desfasoare liber si neconditionat,pentru a percepe cat mai autentic omologul cu care port un dialog fara cuvinte si a ma bucura de senzatii cat mai putin alterate de interventia intelectului….

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu mai dormi,flirteaza ! :)...chiar daca esti nedormit de 36 de ore si maine te trezesti la 6...

Nu Stiu Nimic spunea...

intre un vis cu ochii deschisi si unul cu ochii inchisi am sa-l aleg intotdeauna pe primul ;)