joi, 1 mai 2008

Trip american


Caut o cafenea izolata pe o raza de 100 km intr-un desert american , de altfel unul dintre putinele locuri pe care le gust din America.O cafenea pe marginea unei autostrazi,exact ca in filmele hollywoodiene,unde poti manca un cheesburger imens si unde poti bea o cafea la 500 de ml.caut un loc unde sa imi savurez singuratatea,un loc unde sa nu ma mai simt singur inconjurat de oameni.O dimineata semi-racoroasa,in care zorii zilei,mijind,se arata si ameninta o zi infernala de plumb topit in aerul uscat de pustietate.

Vreau sa stau la masa cu un indian cherokee,el fiind,bineinteles,doar o halucinatie.Eu sa ii fac cinste cu un cheesburger,iar el sa-mi dezvaluie secretul facerii si sfarsitului lumii care i-a fost transmis din mosi stramosi.Vreau sa ma prinda caderea serii acolo,stand in cur in mijlocul autostrazii...in dreapta desert,in stanga desert,deasupra mea cerul cenusiu in convulsii semanand a far de dacie 1310 spart.Sa-mi fie sete si sa beau strengareste apa de la radacina unui cactus....

Hai ca m-am tripat deja prea tare,parca sunt deja acolo!O broasca testoasa traverseaza soseaua...E mult mai rapida decat reflexele mele neconditionate....Stau in cur,in mijlocul unei autostrazi din desertul Nevada,Las Vegasul e la 100 de km de mine,si ma bucur tare ca imi aud respiratia.Senzatii pure?De unde!Nu existam fara clisee,nu inca...

Niciun comentariu: