duminică, 4 mai 2008

Complicitate intr-o noapte ploioasa de primavara




Precum amerindienii comunicau de la distanta
prin norisori de fum,
asa si noi ne-am spus unul altuia :
"Ce seara frumoasa
de primavara ploioasa!...."
fumand o tigara impreuna,
fiecare de la balconul sau,
fiecare sub bucata lui de cer....
Vantul tau iti soptea franturi din Tracy Chapman,
al meu aducea ploaia de la ea de-acasa,
din locul unde indragostitii se saruta intotdeauna
sub o umbrela...
Si daca in clipa asta iti fumezi ultima tigara
Nu-nseamna ca nu vom mai fuma impreuna niciodata...
Imi place prea mult cum iti lasi capul pe spate
si lasi duhul de fum sa se risipeasca...
Iar noapte va mai fi din nou...
Iar ploaia va cadea si altdata
ca vrem sau ca nu vrem...

Un comentariu:

Anonim spunea...

E ora 3 30 si eu nu am somn,ceea ce am citit aici ma face sa ma gandesc la ce sunt eu,la ce suntem noi toti si la rolul fiecaruia si...nu mai inteleg nimic (nu cred k am inteles vreodata)...nu stiu nimic asa cum spui si tu chiar daca eu cred ca sti multe :p.Nota 10 ai reustit sa ma tii treaza :p