miercuri, 21 ianuarie 2009

Imi caut linistea....



Imi caut linistea
in liniile frumos intersectate
ale gleznei tale
din care curge lapte cu cofeina...

Imi caut linistea
in liniile cu maiestrie imbinate
ale metroului
care trosnesc la 7 dimineata
stropindu-ma cu scantei pe fata...
ora la care ziarul gratuit
se plateste cu neliniste...

Imi caut linistea in fiecare injuratura
strecurata printre dintii mei macinati
de atata scrasnit in gol...
In fiecare mama straina pe care o pomenesc
in trivialitatile mele
caut un uter cald in care sa ma ghemuiesc...

Imi caut linistea
in tevile de pexal infundate
in caltii tociti din obertainere :
martori oculari cu ochi de sticla
la noaptea-n care am facut dragoste ca chiorii
in bezna...
magie alba,nu altceva...

Imi caut linistea...
Si-n noaptea asta am gasit-o
intr-o tumoare posibila
dintr-o lume imposibila :
lumea in care iubirea primeste un bonus
cuantificat in unde electromagnetice...
in noaptea asta tehnologia are efect terapeutic...
mi-am gasit linistea -
era nelinistita si seaca
mi-a zis :
"Alo! Ce faci, dormi?"

Un comentariu:

Anonim spunea...

i`m glad you`re happy :)