sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Fara nume...




E normal sa mai fiu prost
E normal sa mai fii proasta
E normal sa mai fiu bou
E normal sa mai fii vaca
E normal sa ard sa arzi
E normal sa fim labili
E normal sa fim retarzi
Impulsivi si instabili

DAR NOI

NU NE INCHINAM NORMELOR

desi

trebuie din cand in cand

sa dam cezarului ce-i al cezarului.

Sunt penibil pentru cei care citesc aceste cuvinte

Dar imi asum acest atribut cu zambetul pe buze

Mai bine penibil si impacat cu sine

Decat normal si strain de mine

Dragostea mea e stearsa si banala ca imaginea din clipul asta

Daca o privesti din exterior

Trebuie sa fii IN EA ca sa simti minunea

NUSCRIUMEREUCORECTGRAMATICALSIORTOGRAFIC!

Nu am pretins niciodata ca as face asta!

Nu pretind ca fac filosofie din nimic!

Ce mare filosofie e in a vorbi despre ceea ce simti?

Nu scriu pentru nimeni si pentru nimic!

Trebuie neaparat sa dau o justificare?

Poftim :

Scriu pentru ca imi place sa intru si sa ma citesc pe net!

Penibil? Da,nu te contrazic!

Dar daca mie imi face bine

Prefer s-o fac in continuare fara nici o restrictie

Pentru ca sincer

Imi pasa mai mult de mine

Decat de faptul ca te deranjeaza ceea ce scriu

Tu ai solutii pentru problema ta

Ca de ex cea de a nu citi ceea ce scriu

Eu n-am alta solutie la dispozitie

Vreau sa ma citesc pe net

Revenind la dragoste

Da....

E faina rau de tot....

Stii si tu...

Tu esti singura care nu stie adevarul

Si crede ca nu sunt penibil...

Pentru asta imi multumesc mult

Ca am fost destul de bun

Sa te intalnesc intamplator...

Un comentariu:

Ciresica cu numele de MaMeMiMoMu spunea...

cine te-a suparat in halul asta bre?