sâmbătă, 12 septembrie 2009

Din seria celor vechi si uitate - a 2-a bucata

mama am plecat
nu mai imi pune ceai in sticla azi
imi cumpar de la bufet
nesstea la un litru jumate
are cofeina mama
tu nu imi dai niciodata cofeina
ma trezesc dimineata
si ma duc cu gandul cald si plin de speranta
in bucatarie
si ibricul e gol mama
zat imputit zacand pe fundul ibricului
ars pe interior
ma mir ca tu si tata nu va bagati cafea intravenos
dar lasa asta
bine ca nu mai fac armata
te-as fi auzit bocind neincetat
flotari flotari flotari
mai tii minte
de la 6 ani ma punea tata sa fac flotari
zicea ca am burta
eram un copil
orice copil are burta
dar el vroia sa am patratele
acum tu te plangi mereu ca sunt slab
si culmea ironiei
tot cu burta am ramas
sunt slab cu burta
prietena imi zice ca sunt sexy asa
ca par barbat
si ca se potriveste de minune cu parul de pe piept
nu ma plang nici eu
atata timp cat are si ea orgasm
nu numai eu
hai c-am plecat
nu sunt rece mama
sunt si eu obosit
nemultumit
nefericit
nu vreau nici un ceai
imi iau nesstea de la bufet
cu cofeina
sa imi sara creierii in sus si in jos
ca sunt si eu barbat
cu burta si cu piept paros


Niciun comentariu: