vineri, 18 septembrie 2009

Coloana sonora pentru filme dubioase (bucata a 4-a)

vino langa mine…
lasa-te pe spate
vreau sa iti fac un masaj
asa cum se face in antarctica
cu zapada
si cubulete de aisberg
de ce ma minti
de ce ma urasti
glumesc
era doar un film vechi
alb negru
cu un mustacios si o gospodina
certandu-se pentru o farfurie sparta
am ganduri bune pentru tine
nu vreau sa te terorizez
nu vreau sa te sufoc
vreau doar sa ti-o trag
si nu e nici o trivialitate in cugetul meu
ma simt pur
uite-te cum s-a facut brusc totul mov
si tunetele se desfac
da-mi un heineken
merge acum
nu merita sa pierdem un astfel de moment
linisteste-te
nu te mai gandi la note
nu te mai gandi la tactu
saruta-ma
si pune-mi mana pe blugi
i-am asezat frumos si ordonat acolo pe pat
ti se pare ciudat ca vreau sa imi pui mana pe blugi
desi nu sunt imbracat cu ei?
si mie putin
dar nu mai pot sa dau inapoi acum
ti-am cerut-o deja
suspina adanc
ia o gura de bere
te invat eu tot ce ai nevoie
te invat sa te bati
te invat sa injuri
te invat sa gandesti logic si rational
te invat sa mergi ca un lider
dar destul pentru azi
ne vedem maine,nu?


Niciun comentariu: