sâmbătă, 19 septembrie 2009

Coloana sonora pentru filme dubioase (bucata a 5-a)

sunt prea multe lumini…
fa cu mana ca si cum ti-ai lua la revedere
si stinge-le
intinde-te pe caldaram sub patura cu mine
vom gusta din arahidele
pe care mi le-a trimis tovarasul meu din somalia
vrei sa iti spun o poveste?
ok
am un prieten care e de 6 ani in somalia
sfarsit
cu happy end
teme-te de ceea ce ar putea urma
oricand poate da un autobuz peste noi
auzi?
ti se pare ca in strafundurile pishicului uman
e numai jeg?
cateodata ma infior de ceea ce pot gandi
intr-o simpla secunda
si simt ca nu imi apartine nimic
din ceea ce scot din deberaua aia
numita subconstient
iti place cand vorbesc in termeni academici
stiu
si mie imi place cateodata sa ma aud
vorbind cursiv si coerent
din punct de vedere gramatical
ca semantic
dumnezeu cu mila
inchidem ochii
si ne mintim ca totusi ceva are sens
tu nu stii ce-am patit eu acum 2 veri
o sa iti spun
dar intai trebuie sa imi juri
ca ma crezi
la faza cu prietenul meu din somalia


Niciun comentariu: