duminică, 20 septembrie 2009

Coloana sonora pentru filme dubioase (bucata a 6-a)

trec locomotivele
trec
nu lasa nimic in urma lor
o coaja de banana
cu maneci suflecate
si doamne distinse
in amfiteatrul gol
se uimesc de sunetele care se aud din departare
tu
da tu
cu tine vorbesc
sunt robert de niro
taci
ba da
sunt robert de niro
de unde vii
si incotro te duci
imi doresc autoritate
cred ca asta e
de ce nu se poate demonstra existenta sufletului?
dintr-o bere sorbim amandoi cu paiul
intr-o vreme uitata
ploioasa
de prin anii 90
cu varsta psihologica totusi inaintata
e irlandez feelingul
sigur ca da
tocul de la ochelari e mereu in geanta
glumele bunicului
bunicul ceasornicarul
mircea cel batran
si mustafa cel voinic
ar fi bine sa gandim mai mult
si sa vorbim mai putin
profesorii ne spun mereu sa gandim
si noi vorbim
si tot vorbim
fara sa obosim vreodata
nu suntem facuti sa ne intelegem
ci doar sa ne intalnim
intr-un careu desenat cu caramida
am luat premiul intai
tu ai luat mentiune
ma bucur pentru mine
ma bucur ca sunt mai bun ca tine
o sa cresc mare
si o sa fiu managerul tau
o sa iti dau ordine
o sa fiu hotarat si inabordabil
rece si arogant
eu asa cred ca e bine
consider ca merit
am luat premiul intai
tu mentiune
tu o sa muncesti pentru mine
eu o sa fac profit
si cu asta basta
nu mai plange
o sa te platesc
n-o sa muncesti degeaba
dar mare grija
vreau performanta de la tine
si entuziasm
vreau sa imi zambesti de fiecare data cand ne intalnim
vreau cafeaua aburind sa ma astepte pe birou
in fiecare dimineata
asa
nu mai plange
o sa fie bine pentru amandoi
o sa vezi

Niciun comentariu: