miercuri, 10 decembrie 2008

In lumea cuvintelor




"eu sunt doar un fel de a le citi si a le scrie"

"fa ceea ce simti ca iti dicteaza sufletul...dar sa fie sufletul cel care iti dicteaza.. nu altceva...."

"asta e momentul in care te identifici cu fiinta ta...astea sunt singurele clipe care exista ...restul sunt jocuri si scamatorii care ne antreneaza in devenire..."

"sunt niste clipe anume...o spargere a barierelor timpului...cand totul in jurul tau in acel moment, se dematerializeaza...eu nici nu simt ca am in fata mea un computer... nu mai simt povara obiectelor....urgia concretului....privesc in gol...prin perete...prin asfaltul de pe strada...prin pamant.... si ies pe partea cealalta...in vidul cosmic...privesc in GOL...in NIMIC...acum pur si simplu PRIVESC...si nu mai privesc CEVA ANUME...sunt liber..."

"dragostea nu e o finalitate...un capat de drum...ci un inceput de calatorie..."

"nu totul se sfarseste in dragoste...ci dragostea face posibil totul.."

"dragostea nu e un triumf ...un apogeu...ci o scanteie care din nimic creeaza totul..."

"dragostea nu e in noi...noi suntem in ea..."

"nu merita sa mori din si pentru dragoste...merita sa te nasti din si pentru dragoste...oricum dragostea nu cere nimanui sa moara...alte virtuti o cer..."

"nu exista teama in sine...teama e un produs al biologiei...si orice produs al biologiei e facut sa stea in stapanirea omului..."

"teama e doar un fel de a numi uitarea omului ca e om"

"dragoste - bilet de tren - doua bilete - un singur loc..."


6 comentarii:

Anonim spunea...

enjoy:
1.acolo unde nu exista dragoste, semanati voi si veti culege dragoste
2.in viata nu ti se ofera decat viata, nu un rezultat al ei
3.cine stie cat mi-e de-aproape sfarsitul!/timpul se duce si moartea soseste/cat de furisa si cat de prompta/mana ei ma-nsface, se pregateste [Contesa de Schwarzburg-Rudolfstadt]
4.asa sunt oamenii de inima: sinceri de la primul pas
5.viata nu poate merge inainte decat uitand multe
6.Omul nu exista decat printr-o satisfactie oarecare. Un om fara pasiuni, omul perfect, este un monstru, un semi- inger care nu are inca aripi.
7. a iubi o fata sau a te lasa iubit de ea inseamna un adevarat contract ale carui clauze trebuie bine intelese. suntem liberi de a parasi femeia care se vinde, dar nu fata care se daruieste, ea nu-si da seama de amploarea jertfei sale.
8. dragostea este sentimentul cel mai frumos numai pentru ca este sentimentul pe care-l putem stapani cel mai putin
9. nu te indragosti: fii a ta! nu a mea sau a oricarui altcuiva
10.dragostea infrumuseteaza toate ideile si justifica toata obrazniciile

Anonim spunea...

Foarte tare dar de ce nu ma suni odata??!?!?! Nu am numarul tau pe sim!

Anonim spunea...

In sfaaaaaaarsiiiiiit te-aaaam gasiiiit!!!!!!!!
Doamne cat am cautat blogul asta.Finally>:D<>:D<>:D<:*:*:*.Poop

Anonim spunea...

De ce iti doresti acesta autenticitate?Crezi ca te va ajuta cu ceva? Eu mereu am condamnat oamenii banali care se complac in situatia lor.Ma intreb de ce ei sunt capabili de o fericire, fie ea si una superficiala.Oare ei nu au intrebari, temeri, oare se gandesc la rostul a tot ceea ce ii inconjoara, sau traiesc doar ca sa traiasca?
Acum tot ceea ce conteaza este un zambet, o stare de bine pe care o nutresti atunci cand faci pana si cel mai simplu lucru.Doar asta cautam pana la urma,nu? Sa fim fericiti....si daca pe tine te face fericit aceasta autenticitate atunci bafta in a o gasi.
Am o intrebare...cum definesti tu autenticitatea?

Nu Stiu Nimic spunea...

@roxana baesu : sunt mai multe intrebari in commentul tau. sa vedem cum putem raspunde la ele :

-"De ce iti doresti aceasta autenticitate?"

Raspunsul e simplu si usor de intuit : Pentru ca asta ma face sa ma simt implinit si fericit

-"Crezi ca te va ajuta cu ceva?"
E foarte vaga intrebarea. Daca prin "a ma ajuta" intelegem a-mi asigura implinirea profesionala si sociala raspunsul este categoric NU. Autenticitatea nu iti poate ASIGURA nimic. Tocmai de aceea este plina de savoare : e plina de mister si ambiguitate,iar pe mine ma cam atrag chestiunile astea.
Daca intelegem acel ajutor in sensul unei intelegeri mai profunde a propriei persoane si a celor din jur,raspunsul este DA. M-a ajutat sa ma "descurc" in viata. Mi-a fost un sprijin real in situatii si probleme pe care altfel le-as fi vazut foarte dramatice. Mi-a deschis ochii,cum s-ar spune. Dar stii cum se spune,adevarul doare. Dar eu prefer sa incerc permanent sa vad lucrurile asa cum sunt decat asa cum le vreau eu. Numai asa ma pot apropia si indragosti de ele AUTENTIC. Altfel,m-as indragosti de o iluzie,de propria imagine proiectata in lumea din jurul meu. Si nu in ultimul rand,viata mi se pare mai interesanta si mai atractiva atunci cand o traiesti autentic. Autenticitatea te seduce si te indeamna la trait.

- "Eu mereu am condamnat oamenii banali care se complac in situatia lor.Ma intreb de ce ei sunt capabili de o fericire, fie ea si una superficiala.Oare ei nu au intrebari, temeri, oare se gandesc la rostul a tot ceea ce ii inconjoara, sau traiesc doar ca sa traiasca?"

De ce sa ii condamni? Fiecare este liber sa traiasca dupa propriul sau program de viata. Ei te condamna,tu ii condamni,ne condamnam toti unii pe altii si astfel nici unul din noi nu mai ajunge sa isi TRAIASCA PROPRIA VIATA. Ne risipim energia si forta vitala pe astfel de atitudini care nu aduc nimic bun. Daca te concentrezi asupra vietii tale, te vei simti bine si impacat in felul acesta. Pilda cu paiul si barna din ochi nu a expirat inca. Cei care duc o existenta strict cotidiana isi gasesc fericirea in imagini prefabricate. Au o casa,o masina,o nevasta si-un copil. Sunt multumiti,considerand ca si-au atins scopul in viata. De restul se ocupa Mass-media. Nu pot vedea peste aceasta linie de orizont,pentru ca nu isi doresc. E optiunea lor, mai mult sau mai putin constienta. Alternativele sunt oferite intr-o anumita masura, dar ei le resping (ma refer la alte viziuni despre viata inspirate de obicei din cultura). Este decizia lor si sunt complet liberi sa traiasca cum vor. Deci,a-i judeca pe ceilalti nu te face nici mai moral decat esti si nici mai implinit.


- "Am o intrebare...cum definesti tu autenticitatea?"

Dorinta de a te cunoaste pe tine insuti,urmata de cunoasterea propriu-zisa, urmate de acceptarea propriei tale persoane si starea de a te simti bine in pielea ta,toate culminate cu dorinta si vointa de a construi in continuare ceva din tine si a a te simti bine facand acest lucru.

Si tie iti doresc acelasi lucru : Bafta. De restul te ocupi tu.

Anonim spunea...

CRACIUN FERICIT NESTIUTORULE!
sa ai parte numai de impliniri...sa ajungi la acea autenticitate de mult dorita