miercuri, 24 decembrie 2008

Astazi s-a nascut Hristos (a 2008-a oara)

2:44 AM
si mult mult frig in camera
usa de la balcon deschisa de o ora
9 tigari in scrumiera de la ora 11:00 PM
tu nu poti scrie nimic
gandesti in 4 zari in acelasi timp
un chin prea mare pentru ACUM
Iisus s-a nascut a 2008-a oara
eu stau cu tastatura in fata
cu degetele inerte pe literele "E" si "P"
ma simt in fata lui octombrie rosu
nu prea am cum sa continui fara sa fiu foarte ambiguu
ambiguitatea iti face rau din cate ai inceput sa observi
am inceput prin a fi ffff ambiguu
apoi am inversat rolurile oarecum
ma vezi privindu-ma fix si ti se umezesc ochii
fix si serios
zic eu


3 comentarii:

Anonim spunea...

Hristos s-a nascut a 2008-a oara si cu toate acestea eu nu am prins decat 17 nasteri:P
Btw mai lasa tutunul.:*
Merry Chr:*

Anonim spunea...

un craciun fericit!
tu cate nasteri ai prins cu adevarat?

Anonim spunea...

La Multi Aaaaaaniii!!!!!!!