duminică, 2 noiembrie 2008

In timp ce eu astept sa iti repare aia netul





cineva in bucatarie deschide usa frigiderului
o sticla de ketchup pusa intr-o pozitie proasta
cade peste sticla de suc
care se inclina cateva zeci de grade
si da nastere la o reactie in lant de toata frumusetea
capacul care acopera farfuria cu friptura de pui
cadeeeeeeeeeeee
o mana tresare ca iesita din coma
sa-l prinda
nu
nu e a mea
acea mana nu e obisnuita sa reactioneze instinctiv
si esueaza
mazarea se imprastie pe gresie
lipicioasa
vascoasa
si verde
ca voma unui capcaun bolnav
de hiperaciditate gastrica
si mana aceea
o da
mana aceea incompententa
in loc sa isi spele pacatul
spaland sodoma si gomora aia de pe jos
apuca un smoc de par ratacit printr-o chelie mata
si URLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
URLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
UUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
in timp ce eu ma uit pe wikipedia
sa vad cine a inventat omul
tu ai vrea sa iti arunci colega de la etajul 8
si sa dispari in lume
imi plac buzele tale la nebunie
nu pleca nicaieri
maine o sa ai net
RDS e firma serioasa...

21 de comentarii:

Anonim spunea...

cel mai scarbos moment ala cu mazarea. daca citesti, iar in acelasi timp iti si imaginezi segventa asta o sa ai mici mesaje de la stomac...puteai sa fii oarecum mai "discret" in o asemenea descriere- nu e de rau, nu ma intelege gresit, dar este o imagine prea...haotica?!

Anonim spunea...

secventa*

Anonim spunea...

am si eu un gomentariu referitor la artigolul sgris de tine. gred ga gumva ai devenit egstraordinar de sgarbos. segera si gioganul par sa-ti fie repere de gapatai. desigur, regiproga e adevarata fara sa ai vreun rigtus.

Anonim spunea...

comentariu* articolul* scris* cred* ca* cumva* extraordinar* scarbos* secera* ciocanul* capatai* reciproca* rictus*

da, acum o sa para ca nu sunt un analfabet

Nu Stiu Nimic spunea...

multumesc amandurora pentru comentarii. ma bucura sa stiu ca am trezit ceva ,chiar si scarba, in loc sa trezesc indiferenta. de ce e asa scarbos? simplu : in momentele acelea eram scarbit.

@ constantin : te rog,daca vrei, sa imi argumentezi si mie "secera si ciocanul par sa iti fie repere de capatai" . chiar sunt curios sa aflu felul in care legi tu grotescul din postul meu cu comunismul. in ceea ce priveste inlocuirea literei "c" cu "g" ,acest "joculet" mi s-a parut interesant. sub nici o forma nu denota faptul ca ai fi analfabet...sau poate te-ai gandit ca nu sunt in stare sa observ recurenta in fiecare cuvant si m-as grabi sa iti pun o eticheta. mersi inca o data pt comment :)

Nu Stiu Nimic spunea...

@ x : nu puteam sa fiu mai "discret" din moment ce am intentionat sa fiu explicit.

"imagine prea haotica"...tot blogul meu e haotic. n-are nici o semnificatie ,nici o valoare estetica sau mai stiu eu ce. e pur si simplu un loc unde scriu tot ce imi vine...din moment ce scriu tot ce imi vine,ceea ce scriu nu poate fi nici bun nici rau,ci pur si simplu este...comentariile mai mult sau mai putin directe,pozitive sau negative ,nu ma bucura decat pentru faptul ca exista. bine sau rau e pentru cei care imi dau un feedback ,nu si pentru mine...apreciez si mai mult sinceritatea crunta,dura,personala...doar ea poate crea o punte intre mine si restul lumii. "e dragutz,tine-o tot asa " sau "frate,esti un frustrat" ma lasa rece. vreau sa mi se spuna si motivul,pentru ca ASTA MA INTERESEAZA, sa intru in contact cu gandirea celorlalti..bineinteles,daca trezesc ceva,cat de mic,prin ceea ce scriu...repet, e zero ca valoare tot ce gasiti pe blogul asta,si am si argumente pentru afirmatia asta. ma incanta reactiile in genul celor avute de constantin. asa ceva astept. toate cele bune!

Anonim spunea...

faceam doar o gluma pe seama lui x :D nu are niciun sens

Anonim spunea...

pui prea mult accent pe simtire ca sa fii comunist :D

Nu Stiu Nimic spunea...

@ fratele din bagdad aka bagdad din a 7-a : oricat as pune eu accent pe simtire, tre sa pun mai mult accent pe ascutimea mintii, ca doamne iarta-ma,cateodata tare greu ma prind la glume :)))) si nici nu m-am prins singur,am fost ajutat de cineva care mi-a zis : "Ba,vezi ca ala face misto de ala/aia cu segventa" . probabil eram deja pe modul de " nu vezi padurea din cauza copacului". dar na,desi raspunsul pe care ti l-am dat e penibil ca dracu,asta e! e-al meu,dom'le....n-am ce sa-i mai fac acum. daca il sterg,ajungem la vorba ta cu secera si ciocanul :)))

Nu Stiu Nimic spunea...

@fratele din bagdad din a 7-a : si sa nu crezi ca nu m-am prins cine esti :))) doar pretind ca nu m-am prins ,pt ca imi piere interesul daca ma gandesc la fatza ta despre care ti-am mai vorbit :))) vorbim zilele astea, stalinskayaramanecumamstabilit ;)

Anonim spunea...

nu stii ce-i bun ba

Anonim spunea...

@ constantin: m-am corectat...>:P
@ nu stiu nimic: da...probabil ai dreptate. aici ai voie de fii scarbos, vulgar, misogin, sensibil, gay sau bi...poti fi oricum...este lumea ta...si ti-o creezi asa cum vrei si cum crezi ca e mai bine...nimeni nu are voie sa te judece ca persoana...ci sa iti judece doar ideile...la urma urmelor si tu judeci ideile altora...chiar si indirect...corect?

Nu Stiu Nimic spunea...

@x : asa este,fara discutie :) suntem anonimi,critica are loc la nivelul ideilor,dupa cum ai zis,nu la nivelul persoanei. si in general,in lumea reala,nu numai in mediul virtual, critica sanatoasa e cea a ideilor si a faptelor in sine. Persoanele nu sunt decat particularizari arbitrare ale ideilor si faptelor. De restul se ocupa legea si instanta divina,pentru fiecare in parte :)

Anonim spunea...

da...dar asta nu inseamna ca suntem scutiti de a cririca si persoana...ca doar ea e ambalajul ideilor.
si cred ca mereu o dam in bara cand vine vorba de ambalaj

Anonim spunea...

critica*
@ constantin: astept jocul tau cu litera "r" acuma :D

Nu Stiu Nimic spunea...

mmmm...stii cum e, pentru a face orice fel de critica (chit ca e de idei sau de persoana) ,trebuie sa fii bine documentat si sa ai argumente solide :) (doar daca vrei sa ai sentimentul ca faci ceva corect,caci in caz contrar, iti poti da cu parerea ,iar consecintele trebuie sa ti le asumi)

Anonim spunea...

si mai exista o posibilitate: UN NOROC AL NAIBII DE MARE!
cand dai cu presupusul sa si nimeresti unde trebuie....slabe sanse, dar exista si posibilitatea asta

Anonim spunea...

era si rimpul sa facem rorul pe sparele nosrru, fara suporrul lu rara sau vreun nepor indeparrar. am rupeu sau sunr un rarar cu un nume parar?

Anonim spunea...

sunt prea mult greseli si mi-e lene sa le corectez :-<

Anonim spunea...

si da-mi un rel ca nu mai am agenda cu numere pe sim :D

Anonim spunea...

a innebunit lumeaaa:))