luni, 15 septembrie 2008

Toamna (scurt monolog in imagini)

Replica 1 :




Replica 2 :



Replica 3 :



Replica 4 :



Replica 5 :



Replica 6 :


Replica 7 :


Replica 8 :


24 de comentarii:

Anonim spunea...

Lasa-mi , toamna.. [Ana Blandiana]

Lasa-mi, toamna, pomii verzi,
Uite, ochii mei ti-i dau.
Ieri spre seara-n vântul galben
Arborii-n genunchi plângeau.

Lasa-mi, toamna, cerul lin.
Fulgera-mi pe frunte mie.
Asta-noapte zarea-n iarba
Încerca sa se sfâsie.

Lasa, toamna-n aer pasari,
Pasii mei alunga-mi-i.
Dimineata bolta scurse
Urlete de ciocârlii.

Lasa-mi, toamna, iarba, lasa-mi
Fructele si lasa
Ursii neadormiti, berzele neduse,
Ora luminoasa.

Lasa-mi, toamna, ziua, nu mai
Plânge-n soare fum.
Însereaza-ma pe mine,
Ma-nserez oricum.

-singurul lucru aiurea este ca nu se pot posta si poze...nu cred ca esti singurul care are poze atat de interesante legate de toamna

Nu Stiu Nimic spunea...

nu se pot posta poze,dar daca vrei sa arati si altora pozele care ti-au placut poti posta linkuri catre site-ul ce contine pozele respective.sau iti poti face si tu un cont pe blogspot unde poti posta poze.tot ce trebuie sa faci e sa iesi putin din anonimat :P

Anonim spunea...

mmm nuuu prefer sa arat un link cu poze legate de toamna-dar asta inseamna sa fac un alt blog cu poze de toamna...nu stau in anonimat.doar vezi ca ma cheama brotacica:p

Nu Stiu Nimic spunea...

Poate sa te cheme si Marry Poppins,atata timp cat nu lasi o urma de care ne putem agata si dupa care te putem recunoaste ,te afli in anonimat. De exemplu,eu nu pot fi niciodata cel care initiaza o legatura cu tine,eu doar iti dau feedback-uri la anumite intrebari sau afirmatii pe care le faci. Deci,interactiunea dintre noi doi are un singur vector,si anume de la tine catre mine. Eu nu te pot contacta spre deosebire de tine.

Anonim spunea...

gandeste-te in felul urmator: tu esti ca o poza: transmiti un mesaj, unul din tine,ceva propriu...eu te vad, te studiez si imi dau cu parerea...te judec dupa principiile mele.tu ai avut curajul sa te expui,sa spui ce simti,cum simti...eu prefer sa raman in umbra.sau sa ma "expun"altfel.o poza nu poate "critica(verbul) critica celui care o vede".imi place sa primesc feed-back-ul din partea ta doar cu privire la ce spun despre ideile tale.

Nu Stiu Nimic spunea...

bratari confectionate manual pt baieti stii sa faci?mi-ar placea si mie una :)

Anonim spunea...

:)) ce legatura are una ca alta?si da stiu =))...
sunt multi functionala...

Nu Stiu Nimic spunea...

anonimatul tau incepe sa se clatine :)))

Anonim spunea...

:)) asta inseamna ca s-a redus lista de cautari...din 1000 de fete au ramas 850...de ce trebuie neaparat sa asociezi o imagine unui nume?de ce trebuie neaparat sa stii ce se ascunde in spatele unui nume?este ca si cum ai incerca sa descoperi un lucru care te-ar putea dezamagi...ca in pozele de toamna.ai putea descoperi multa tristete...doar moare natura,nu?ai vrea asta?

Nu Stiu Nimic spunea...

asta sunt eu,pentru ca nu stiu nimic,vreau mereu sa stiu mai mult.imi place sa descopar.nu exista dezamagire pt mine,pentru ca nu am asteptari a priori. cum as putea sa fiu dezamagt de o persoana pe care de abia o cunosc? e imposibil.

Anonim spunea...

probabil.dar uite o persoana pe care nu o vei cunoaste asa de usor sau poate chiar deloc.ma bucur ca nu poti fi atat de usor dezamagit de unele chestii...dar tot consider ca nu este okey sa tii mortis sa asociezi unui nume si un chip...cred ca numele asta ti-a spus multe chestii- ma refer la comm- de ce automat trebuie sa existe si o fatza care sa spuna aceleasi chestii?sunt una si aceeasi chestie, aceeasi persoana...o persoana care a preferat un nume in locul unui chip

Nu Stiu Nimic spunea...

n-ai inteles.anonimatul tau nu consta in decizia ta de a nu te expune fizic. e vorba de identitatea ta.nu ma intereseaza cum arati,doar ca imi place sa stiu cate ceva despre cineva atunci cand vorbesc cu persoana respectiva,adica elementele ei caracteristice. e normal sa vrei sa stii mai multe despre un om,nu mi se pare deplasat deloc.se pot clarifica multe lucruri atunci cand stii cate ceva din portretul ei socio-psihologic ( varsta,sexul,mediul in care traieste,ce studiaza,etc) ,foarte multe raspunsuri ale acelei persoane isi au radacina in aceste detalii. asta era tot. eu sunt foarte curios,insa nu cand vine vorba de lucruri marunte ( cum arata,in ce oras locuieste,etc) . sper ca m-ai inteles.

Anonim spunea...

varsta:prea multi...mai multi decat tine...nu cu mult,dar suficienti
sexul:ultima data cand m-am verificat eram...fata :p
mediul in care traieste:stau cu una dintre cele mai importante persoane din viata mea [nu iubit]ce studiaza: studiez cum sa vorbesc, cum sa ma exprim, cu sa imi asez ideile pe o coala alba...sa iasa ceva din ideile mele
cum arata: doua maini, doua picioare,doi ochi deasupra nasului,o gura
in ce oras locuieste:in capitala...ador bucurestiul...imi pare rau ca nu m-am nascut aici...dar sigur vreau sa mor aici
ti-am raspuns?
daca iti spun cine sunt...nu o sa mai fie...jocul asta...si mie imi place sa il joc

Nu Stiu Nimic spunea...

tot n-ai inteles complet :))) nu vreau sa stiu cine esti!nu vreau sa stiu datele tale din buletin,nu vreau sa stiu evenimetele personale ce te-au marcat ,nu vreau sa te las descoperita! vreau doar sa fii tu insati in totalitate,vreau sa stiu cum gandesti,si sa fii foarte sincera. pe mine ma intereseaza sa cunosc mentalitati noi,nu nume noi.nume cunosc destule,poate prea multe.deci stai chill,identitatea ta e in siguranta,pentru ca mult prea putin ma intereseaza. cel mai important e sa aiba loc un schimb real,sincer si intens de ganduri,sentimente si idei ,altfel e risipa de timp si vorbim sa ne aflam in treaba.esti de acord cu mine? :)

Anonim spunea...

absolut...hmmm uite cum facem..sa nu spui ca "interactiunea dintre noi doi are un singur vector,si anume de la mine catre tine"...intr-o zi ploioasa...sau seara...o sa primesti un mail...si in mail-ul ala o sa scrie: de la brotacica...si atunci o sa se mai nasca un vector...de la tine catre mine.inca nu vreau sa imi descoperi cu adevarat ideile,gandurile (mentalitatea)...sunt sincera...am fost sincera de la primul comm si pana la ultimul.cand stai in anonimat este mult mai simplu sa fii sincer si sa spui tot ce gandesti...desi de multe ori sunt ca o carte deschisa si fara sa spun un cuvant...in fine...o sa primesti un mail...si o sa imi poti da un feed back...si o sa poti juca si tu acelasi joc ca si mine...multumit?eu zic ca este totusi un inceput

Nu Stiu Nimic spunea...

ei uite,deja discutia capata o valenta mult mai umana. as vrea sa stiu doar un singur lucru si consider ca este dreptul meu,atata timp cat eu iti respect dreptul la discretie in ceea ce priveste datele tale personale. ma cunosti personal sau ai dat de blogul meu din intamplare?

Anonim spunea...

sa spunem ca...stiu cum arati...din pacate nu te cunosc total...nu stiu ce este in spatele chipului tau sau poate ca stiu,dar nu tot si nu esentialul.stiu ca pleci cu castile in urechi pe ritmurile celor de la massive attack[nu citisem pana atunci postul cu "unii oameni sunt oameni"]...stiu ca ai multe idei si mereu vrei sa le spui si ti-e frica sa nu le pierzi...si atunci cand o faci parca esti oarecum dezamagit pentru ca stiai ca sunt niste idei bune si parca ai regretat ca nu le-ai notat...dar esti convins ca o sa revina.stiu ca iti place sa stai uneori asa...sa zbori cu mintea undeva departe...sa asculti melodii lente si sa te lasi purtat de valuri...cred ca am spus prea multe,nu?

Nu Stiu Nimic spunea...

asa e,ai spus destule...iti multumesc pentru sinceritate totusi. e esentiala :)

Anonim spunea...

sa inteleg ca anonimatul meu a picat?sau inca mai este?!se clatina dar este...

Nu Stiu Nimic spunea...

stai linistita ca nu te-ai dat de gol,daca la asta te refereai :)) foarte multe persoane stiu lucrurile astea despre mine,n-ai spus nimic relevant in ceea ce priveste "conjunctura istorica" in care ne-am cunoscut in persoana. e ok :) sa continue jocul :))

Anonim spunea...

buuuun deja ma trecusera toate apele...nu avea niciun farmec jocul..sa vezi ce fun o sa fie cand o sa incep sa zic cate stiu despre tine.nu o sa te panichezi...vlad?

Nu Stiu Nimic spunea...

nu am de ce sa ma panichez,am trecut prin experiente similare :))) in alta ordine de idei, sunt si eu mare fan al acestui "joc" atata timp cat se joaca cu fair-play si fara intentii dubioase. n-am reusit insa sa joc vreodata rolul tau pentru ca m-am gandit exact la ce te-ai gandit si tu : ca se panicheaza lumea. eu insa sunt chill :) sa-i dam bataie

Anonim spunea...

bun!asta inseamna ca pana la postul : iarna(un scurt monolog in imagini) [sigur o sa fie unul]o sa afli si cineeste brotacica...fara niciun anonimat...

Anonim spunea...

replicile 2 si 8 sunt extraordinare:X