sâmbătă, 13 septembrie 2008

In lume,in tine...


Lumea arata asa cum este :
este o sfera - arata ca o sfera
este complexa - arata complex
este uimitoare - arata uimitor
tu cum esti - tu cum arati ?
te sincronizezi cu lumea ca un pionier la 23 august
cu formatia sa
mergi o data cu ea
dar iti pastrezi unicitatea undeva adanc in suflet
Ceusescu n-a furat suflete chiar daca a furat identitati
De ce ti-ar fura lumea sufletul?
In timp ce undeva in lumea asta
se ciocnesc protoni si se cauta particula lui Dumnezeu
tu te bucuri de primele zile de toamna
atat de speciale
atat de triste
atat de intense
si nimic nu te impiedica sa te simti al naibii de viu
nici macar marele experiment stiintific al sec XXI
e mare lumea asta
esti departe de tine ratacind prin padurile sale fara inceput si sfarsit
vantul te secera pe la glezne ca o stafie tandra
si telefonul mobil tot suna
e magic totul si tot suna
deci realul si fantasticul pot trai impreuna
bun asa
cica ies si mira si andreea in green
si ce daca
foarte bine
sa iasa
sa se bucure fetele de un suculet sau o cafeluta
eu vreau sa stau in casa
sa visez
ca un gay cum ziceai tu
iti dai seama ce norocos sunt ?
imi plac fetele si pot sa si visez
imi plac fetele si am si sentimente
e superb
daca ai incerca si tu
ne-am simti mai bine cand am iesi la bere
dar nu-i nimic
eu pot sa ies la bere si fara sa ma simt bine cu tine
pentru ca imi plac fetele
visez
si am sentimente
si cine poate sa faca asta
poate sa faca orice...

Un comentariu:

Anonim spunea...

azi am trait cea mai frumoasa zi de toamna.cred ca pentru prima data am vazut in Bucurestiul asta si altceva in afara de oameni care nu zambesc si parcuri parasite.azi m-am bucurat cu adevarat de prima ploaie...si de maine incolo sigur o sa ma bucur de niste moldamin pentru aventurile minunate ;))
un pas in fata,nu?