marți, 16 septembrie 2008

Stefan Iordache n-a murit



Se zvoneste de cateva zile ca Stefan Iordache a murit. Minciuni... Cine a vazut "Cel mai iubit dintre pamanteni" stie ca Stefan Iordache n-are timp de prostii de genul asta. El a refuzat si refuza in continuare sa spuna "Nu, nu mai pot!".



Hai maestre sa cantam impreuna :

"Bate-un vânt rece din baltă/ La Chilia'n port/ Să văd stuful cum se înaltă/ Să-l mai tai nu pot/ La Chilia, la Tătaru/ Ah, ce dureros/ Bate Maromet cu paru'/ Ah, ce dureros/ La Tătaru, la Chilia/ Bate Lungu cu frânghia/ Caraliul strigă tare/ Dă-i hotule, dă-i/ C-au venit zece vagoane/ Dă-i hotule, dă-i/ Nu pot dom'le căpitane/ Rănile mă doare/ De dimineată pân' la prânz/ O sută de roabe am dus/ Ah, ce dureros/ De la prânz si până'n seară/ Nu le mai tin socoteală/ Ah, ce dureros/ Tot cu piatră colturată/ De nu se ia pe lopată,/ Stau în curtea închisorii/ Si-mi vine să mor/ Când văd păsări călătoare/ Ce n-as da să sbor/ Săpăm santuri după santuri/ Fără de folos/ Caraliul strigă tare/ Lasă capu'n jos/ Când stiam că nimeni altul nu mai răspundea/ Acum stau la ordonantă/ Vai de viata mea/ Trece trenul printre munti/ Ca un sarpe lung/ Încărcat cu detinuti/ Si-i lasă la Poarta Albă/ Aici e pâinea mai neagră/ Fratilor de la Chilia/ E de rău cu noi/ Ne mănâncă serpăria/ Pă noi si pă voi/ S-o dăm dracului de trestie/ Pă el dă turtoi/ Să mergem si noi acasă/ Acasă la noi/ La copii si la nevastă/ Să fim dă nevoi!"

3 comentarii:

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca:-S

Anonim spunea...

cu intarziere...una mare rau de tot scriu si eu: de ce toata lumea isi aminteste de astfel de oameni dupa ce mor?DE CE?! cum e si cu anca parghel...eu habar nu aveam cine e tipa...pana a murit.

Nu Stiu Nimic spunea...

pentru mine stefan iordache a fost stefan iordache si inainte sa moara,de aceea nu imi pare rau pentru moartea lui si nu-l compatimesc. sa plangem doar pentru cei care mor fara sa apuce sa isi atinga scopul in viata. stefan iordache a facut-o,parerea mea...