duminică, 16 august 2009

Oamenii sunt diferiti...atat de diferiti..nu numai unii fata de altii...ci mai ales fata de ei insisi de la o clipa la alta...ceea ce ma face sa fiu foarte suspicios si nesigur...caci practic nu mai exista "eu", "tu", "el", "ea" , "noi", "voi", "ei".... ci doar "eu1, eu2, eu3, eu n", "ea1, ea2, ea3, ea n", "tu1, tu2, tu3, tu n" etc, formandu-se din ele combinari de n luate k mereu si mereu...oamenii o iau razna de fiecare data cand se face trecerea de la "eu1" la "eu2" sau de la "el2" la "el3",etc. se produce un fel de revolutie punk intr-o minte obosita de la atata alergatura in jurul propriei axe...aceleasi 5-10-15 filme la cinematograful mental difuzate prin rotatie...as putea spune instabilitate (scurt si la obiect) dar nu sunt facut sa pun punctul pe i prea usor...pana mea...lumea o arde aiurea...cateodata iti faci o retrospectiva a vietii si ai senzatia ca toti oamenii din viata ta au fost instabili fata de tine, desi tu nu ai fost instabil fata de ei, ci doar fata de tine (ceea ce e permis si dezirabil chiar). problema care e de fapt? nu cere nimeni nimanui sa fie stabil emotional si psihic...ci doar sa nu pretindeti reciprocitate cand voi nu sunteti in stare sa oferiti asa ceva la randul vostru...caci pana mea...eu m-am cam saturat sa ma uit cum va jucati de-a domnul goe implicandu-ma si pe mine...sincer...mi se apleaca...mergeti la taticu si mamica voastra si fiti cat de domnul goe vreti...pe mine lasati-ma in pace linistit si cu mine insumi...

Niciun comentariu: